پرسپولیس نیوز : مراسم اختتامیه مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان با عنوان «جشن سرخ» با حضور قائم مقام، مسوولان، مربیان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در گرگان برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، از سوی مسوولان و مدیران مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان مراسم باشکوهی به مناسبت اختتامیه مدارس فوتبال با حضور بهروز منتقمی (قائم مقام)، امید علی پورحسن (معاونت ورزشی)، محسن رنجکش (روابط عمومی)، حمید استیلی (رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان کهن)، بهنام ابوالقاسم‌پور (مدیر استعدادیابی باشگاه)، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده (سرمربی و مربی تیم نوجوانان پرسپولیس)، در سالن هلال احمر شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با استقبال فوتبال آموزان و اولیای بازیکنان همراه بود، مسوولان، مدیران و دست‌اندرکاران ورزش گرگان حضور داشتند و میزبان نمایندگان باشگاه پرسپولیس بودند.

پس از ورود اعضای باشگاه پرسپولیس در سالن هلال احمر گرگان، حاضرین در سالن به تشویق بی‌امان پرسپولیس، سردار محمد رویانیان، بهروز منتقمی، حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، رحیم یوسفی، مرتضی فنونی‌زاده و علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداختند.

مراسم با آیاتی از کلام ا… مجید آغاز شد و پس از آن حاضران در سالن، ایستادند و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکصدا خواندند.

مجری برنامه پس از خیرمقدم به میهمانان، بویژه نمایندگان باشگاه پرسپولیس، از بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس دعوت کرد تا دقایقی برای حضار صحبت کند. پس از آن حمید استیلی در میان تشویق بی‌امان حاضرین در مراسم، در خصوص فعالیت‌های آکادمی و اهداف باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این مراسم از کلیه مسوولان، مدیران، مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان تقدیر و تشکر شد و کیک این جشن که لوگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روی آن نقش بسته بود با دستان نمایندگان باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.

در پایان این مراسم اعضای باشگاه پرسپولیس در میان فوتبال آموزان حضور یافته و دقایقی با آنها و اولیای بازیکنان، به گفتگو پرداختند و در میان استقبال آنها سالن هلال احمر را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)