پرسپولیس نیوز : با سفر معاون ورزشی و فنی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کردستان شرایط و امکانات مجموعه شهید شکوهی سنندج برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس بررسی و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

امید علی پورحسن در این ارتباط گفت: این سفر با توجه به درخواست مسوولان این مجموعه برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس انجام شد. در جریان این بازدید شاهد امکانات خوبی در این مجموعه بودیم و با زیر ساخت مناسبی که وجود دارد کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال، استانداردهای خاصی را تعریف کرده‌ایم که بر اساس آن مجوز صادر می‌شود و در این مجموعه معدود نواقصی مانده است که تمهیدات لازم برای مرتفع شدن آن، اندیشیده شد. با رفع این نواقص، این مجموعه دارای پتانسیل خوبی است که به دومین آکادمی باشگاه، پس از تهران تبدیل شد و یک پایگاه استعدادیابی در غرب کشور خواهد بود.

پورحسن با تاکید بر سیاست‌های باشگاه پرسپولیس مبنی بر توسعه فعالیت آکادمی باشگاه در سراسر کشور و در دسترس قرار دادن امکانات آموزشی برای هواداران، تصریح کرد: ما در آکادمی، اخلاق، دانش و ورزش را آموزش می‌دهیم که مورد تاکید ویژه سردار رویانیان و باشگاه پرسپولیس است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 70 مدرسه فوتبال و 27 نمایندگی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و منتظر فرا رسیدن روزی هستیم که باشگاه پرسپولیس نه تنها بخش اعظم نیازهایش را از سرمایه‌های موجود خود تامین کند، بلکه محلی برای تولید بازیکن و حضور آنها در سایر تیم‌ها شود و به همین منظور در دو ماه اخیر، 10 استان را برای مجموعه آکادمی بازدید و ارزیابی کرده‌ایم.

پورحسن در پایان افزود: وضعیت امروز فوتبال کردستان به هیچ عنوان شایسته مردم این استان نیست. آقای عبدا…. عزیزی در مجموعه شکوهی اقدامات مطلوبی انجام داده است و با تامین اندک موارد باقیمانده، باشگاه پرسپولیس با کمال میل در خدمت مردم شریف این استان و استعدادهای فوتبالی آن خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)