با عضویت در کانال ویدیویی یوتیوب پرسپولیس نیوز می‌توانید با کیفیت‌های مختلف به آخرین کلیپ‌ها و ویدیوهای پرسپولیس و فوتبال ایران دسترسی پیدا کنید.

در سالهای اخیر اکثر کاربران روی گوشی‌های خود برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها ابزارهای عبور از محدودیت را دارند.

در صورتی که می‌توانید از محدودیت عبور کنید و عضو سایت یوتیوب هستید برای حمایت از ما لطفا روی لینک کانال پرسپولیس کلیک کنید و با زدن دکمه Subscribe عضو کانال ما شوید: کلیک کنید

ویدیوهای تاریخی و نوستالژیک پرسپولیس از دیگر بخش هایی خواهد بود که در آینده به کانال اضافه می شود.

رکود سالهای اخیر و سختی‌های شرایط کرونا باعث شده اکثر کسب و کارها در کشور رو به تعطیلی بروند و وضعیت رسانه‌ها در این میان از همه بدتر بوده و سایت‌ها یکی یکی درحال تعطیل شدن هستند.

پرسپولیس نیوز حدود ۱۵ سال است با تمام سختی‌ها به فعالیتش ادامه داده و برخلاف بسیاری از سایت‌های دولتی و خصوصی تمام تلاش خود را کردیم هرگز از تبلیغاتی که روی صفحه مزاحم کاربر شده و باید آنها را ببندد تا بتواند مطالب را مشاهده کند استفاده نکنیم.

حمایت شما با عضویت در کانال‌های پرسپولیس‌نیوز می‌تواند به ادامه فعالیت ما کمک بسیار زیادی کند. لینک سایر کانال‌های پرسپولیس‌نیوز: تلگرام / اینستاگرام / یوتیوب / توییتر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)