پرسپولیس نیوز : بازیکن ازبکستانی مدنظر باشگاه پرسپولیس فردا شب از آنتالیای ترکیه به تهران می‌آید تا در صورت موفقیت در تست فنی و پزشکی پیراهن سرخ را بر تن کند.

 ژورائف بازیکن مدنظر باشگاه پرسپولیس فردا به تهران می‌آید تا در صورت موفقیت در تست پزشکی و تست فنی این باشگاه به پرسپولیس بپیوندد. این بازیکن البته در صورت پوشیدن پیراهن پرسپولیس سهمیه آسیایی این باشگاه به حساب خواهد آمد.

ژورائف سابقه حضور در جام ملت های آسیا در سال 2011 در ترکیب تیم ملی ازبکستان را دارد و آخرین بازی ملی خود را برای این کشور در سال 2012 انجام داده است. همچنین ژورائف سابقه حضور چند ساله در لیگ قهرمانان آسیا با تیم بنیادکار ازبکستان را دارد و آخرین بازی که در این مسابقات انجام داد مربوط به دیدار بنیادکار و الهلال عربستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام باشگاه‌های آسیا در سال 2014 بود.

این بازیکن دفاع چپ تخصصی است و حدود 7 سال در بنیادکار بازی کرده و 29 سال سن دارد. ژورائف به دلیل تقابل بنیادکار با تیم‌های ایرانی چند باری به کشورمان سفر کرده و حتی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم به میدان رفته که آن بازی با تک‌گل ریوالدو برزیلی از روی نقطه پنالتی به سود بنیادکار به پایان رسید.

البته قرارداد ژورائف دو ماه پیش با باشگاهش به پایان رسیده اما برای اینکه از نظر بدنی دچار مشکل نشود همراه تیمش تمرین کرده و قرار است فردا شب از آنتالیای ترکیه راهی تهران شود تا ابتدای هفته آینده با انجام تست فنی و سپس تست پزشکی و در صورت تأیید حمید درخشان با پرسپولیس قراردادی به مدت نیم فصل امضا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)