جمعه 4 اردیبهشت(09:01)

مرجع خبری پرسپولیس : افشين قطبي” سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ايران گفت: با حمايت هفتاد ميليوني مردم ايران به آساني به جام جهاني آفريقاي جنوبي صعود خواهيم کرد.

وي پنجشنبه شب هنگام ورود به ايران، در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) افزود: از لطفي که مردم ايران به من دارند، سپاسگزارم و افتخار مي کنم در وطنم خدمت کنم.
قطبي در ميان استقبال هزاران تن از فوتبالدوستان که او را روي دستهاي خود بلند کرده بودند، تصريح کرد: حضور در ايران و سر مربي گري تيم ملي، افتخاري بزرگ براي من و هر کس ديگري است و خوشحالم که در تيم ملي ايران فعاليت مي کنم .
سرمربي تيم ملي گفت: زمان کمي براي آماده سازي تيم ملي در اختيار داريم اما انشاءالله با حمايت 70 ميليوني ملت ايران به جام جهاني صعود خواهيم کرد .
وي افزود: ايران منبع هواداران باتعصب و فوتباليستهاي بااستعداد است و من مطمئنم با اين پتانسيل، کاري بزرگ در فوتبال جهان انجام خواهيم داد.
قطبي خاطرنشان ساخت: مهم نيست مربي تيم ملي چه کسي است بلکه مهم موفقيت و صعود تيم ملي ايران به جام جهاني است .
قطبي، از علي دايي به عنوان “بزرگمرد فوتبال” و “محمد مايلي کهن” را “مرد بااخلاق فوتبال ايران” خواند و از آنان به خاطر زحماتشان در دوران سرمربي گري تيم ملي قدرداني کرد.
وي گفت: من از همه مي خواهم به فکر تيم ملي باشند و يک صدا به تشويق آن بپردازند .

قطبي در باره شناخت خود از تيم ملي گفت:

به خوبي فوتبال ايران را مي شناسم. فهرستي از بازيکنان و کساني که مي توانند به تيم ملي کمک کنند را در اختيار دارم و مطمئن باشيد از هرکسي که بتواند به تيم ملي فوتبال ما کمک کند، سود خواهم برد .
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در باره زمان آغاز فعاليتش در اين تيم گفت : من از ديروز و زماني که از انتخاب خود به عنوان سرمربي تيم ملي باخبر شدم، کار خود را به عنوان يک مربي حرفه اي آغاز کرده ام .
وي در باره دستياران خود و زمان معرفي آنها اظهارداشت: چند دستيار خارجي در ذهن دارم که پس از بررسي نهايي، دو نفر از آنها را معرفي خواهم کرد و در کنار اين مربيان، از يک مربي ايراني با دانش نيز سود خواهم برد .
قطبي افزود: مطمئن باشيد با صعود به جام جهاني، دل همه مردم ايران را شاد خواهيم کرد و مردم آفريقاي جنوبي به عنوان ميزبان جام جهاني بايد منتظر شيران ايران باشند.
وي يادآور شد: با دو ساعت مذاکره، سرمربي گري تيم ملي ايران را پذيرفتم و مي‌خواهم در اين زمينه از محمد علي آبادي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني، علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال و مهدي تاج نايب رييس و سخنگوي فدراسيون تشکر کنم .
قطبي در باره بازيهاي ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني گفت: هر بازي براي من حساسيت خود را دارد، بخصوص بازي با کره ايها که از حساسيت ويژه اي برخوردار است.
وي افزود: ما در گام اول در مقابل کره شمالي بايد پيروز ميدان باشيم تا بتوانيم گام بلندي را
براي صعود به جام جهاني برداريم .
سرمربي جديد تيم ملي فوتبال با قدرداني از مردمي که در فرودگاه به استقبال او آمده بودند، تصريح کرد: مردم ايران همواره به من محبت داشته اند. من از اين استقبال شوکه شدم و به آنها قول مي دهم که با صعود تيم ملي به جام جهاني، دل آنها را شاد کنم .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)