مرجع خبری پرسپولیس :با كسب جام به خانه برمي‌گرديم

 

 

 

 

 

ليونل مسي پس از بازي با نيجريه اظهار داشت: ديداري سنگين را پشت سر گذاشتيم. پيروزي در اين ديدار براي آرژانتين بسيار اهميت داشت. خوشحالم برنده اين بازي شديم و با اطمينان خاطر مي‌گويم آرژانتين راهي بازي نهايي خواهد شد و با كسب جام به وطن باز خواهد گشت.
اين عضو تيم بارسلوناي اسپانيا افزود: كاري به مسائل حاشيه‌اي ندارم. تمام بازيكنان آرژانتين دغدغه حضوري خوب و شايسته در جام جهاني را دارند، البته برخي رسانه‌ها حرف‌هاي نادرستي در رابطه با تيم ملي مطرح مي‌كنند با اين حال ما بازيكنان به كار خود مي‌پردازيم. مي‌دانيم بايد به همين شكل منسجم به كار خود ادامه دهيم.
وي كه در پيروزي يك بر صفر روز گذشته مقابل حريف آفريقايي در گلزني ناكام ماند، ادامه داد: حساسيت بازي نخست زياد بود. مقابل تيمي پيروز شديم كه هميشه در جام‌هاي جهاني پديده است. يك نكته مهم و قابل ذكر از بازي حمايت يكپارچه تماشاگران‌مان در ورزشگاه بود كه از ابتدا تا پايان تيم را حمايت كردند.
وي در رابطه با بخت‌هاي صعود گروه دوم اظهار داشت: آرژانتين و نيجريه از گروه صعود خواهند كرد. همين مسئله نشان مي‌دهد چقدر پيروزي بر نيجريه با اهميت بوده است. ما با همين قدرت با كسب جام به كار خود ادامه مي‌دهيم.
پيكارهاي جام جهاني از روز جمعه آغاز شد و تا تاريخ 20 تيرماه ادامه خواهد يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)