يكشنبه 27 بهمن:(18:00)

مرجع خبري پرسپوليس: جواد نكونام با حضور 90 دقيقه‌اي برابر دپورتيوولاكرونيا موفق شد با ارسال 6 پاس سالم و ايجاد موقعيت براي مهاجمان اين تيم از كارشناسان روزنامه آس اسپانيا نمره 7 از 10 بگيرد.
اين در حالي است كه پلاسيل يكي از مهاجمان اثرگذار اوساسونا نمره 5/6 گرفت و خوآنفران بازيكن سابق رئال مادريد در اين ديدار نمره مشابه نكونام را به خود اختصاص داد.

مسعود شجاعي در دقيقه 72 وارد ميدان شد و از روزنامه آس اسپانيا با توجه به دقايق محدود حضور در زمين نمره 6 گرفت. جواد نكونام در دقيقه 66 به خاطر خطا روي وردو مهاجم دپورتيوو از داور کارت زرد دریافت کرد.

حضور معدنچی و نصرتی در دربی دبی
هفته‌ي دوازدهم ليگ برتر فوتبال امارات در حالي امروز آغاز مي‌شود که ميلاد ميداودي در ديدار مهم تيمش مقابل النصر نيمکت نشين است.

در آغاز هفته دوازدهم اين بازيها و در نبرد سرخابي هاي دبي مهرزاد معدنچي و محمد نصرتي دو بازيکن ايراني تيم آبي پوش دبي مقابل تيم قرمزپوش الاهلي به ميدان خواهند رفت. در اين ديدار مانند هفته قبل ميداودي بازهم جاي خود را به احمد خليل درخط حمله الاهلي داده است.

در ديگر ديدارها الشارجه با العين، الشعب با الشباب و الظفره با الخليج ديدار خواهند کرد. اين بازي‌ها با دو ديدار ديگر در روز دوشنبه عصر پيگيري مي‌شود و در ديدارهاي دوشنبه شب تيم الوصل با ايمان مبعلي به مصاف عجمان با سامره و کاظميان مي‌رود و الجزيره و الوحده داربي حساس پايتخت را برگزار مي‌کنند.

هم اکنون الجزيره با 26 اميتاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قراردارد و الاهلي با همين تعداد امتياز دررده دوم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)