مرجع خبری پرسپولیس : دبير خانه هيات رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي ايران با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد با متخلفان در هر رده و مسئوليتي برخورد جدي خواهد شد.


دبير خانه هيات بررسي و پيگيري و رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال ايران پس از بررسي پرونده افرادي كه به نحوي در جريانات ناسالم فوتبال اعم از سوء جريان مالي، سوء استفاده از موقعيت شغلي، تباني و … دخالت داشته‌اند بيانيه‌اي به شرح زير صادر كرد:

“پرونده اين افراد در حال بررسي است و موارد خاص به افراد ذيربط اعلام گرديده است. برخي موارد نيز تا حصول نتيجه قطعي تحقيقات فرصت بيشتري مي‌طلبد كه در دست بررسي و اقدام است. لذا دبير خانه هيات پس از جلسات مكرر با حضور اعضاي رسما اعلام مي‌كند آنچه درباره برخي افراد اعلام شده جريان سازي خبري بوده و هر گونه تاييد، تكذيب، آوردن نام افراد مرتبط با اسم مسئولان فدراسيون بيشتر به گمانه زني برخي جريان‌ها مربوط مي‌شود. لذا تا تعيين تكليف قطعي پرونده و تعيين وضعيت افراد بنا به مصوبه هيات و تاكيد رياست هيات رسيدگي هيچ فرد يا نهادي حق ندارد اظهار نظري در اين زمينه انجام دهد.

ضمن اينكه هيات رسيدگي بدون توجه به جريان سازي برخي رسانه‌ها قاطعانه و مجدانه تاكيد مي‌كند با دقت و جديت تمام جريان ناسالم فوتبال اعم از سوء جريان مالي، تباني، دوپينگ، رفتارهاي خلاف آئين نامه و … را رصد مي‌كند و پس از بررسي تخلفات با متخلفين در هر رده و مسئوليتي كه باشند با آنها برخورد شده و نتيجه آن به افراد ذيربط ابلاغ خواهد شد. “

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)