964329-15807863-640-360.jpgمدیر ورزشی رئال‌مادرید بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد را رد و اعلام کرد که این ستاره پرتغالی به قراردادش در رئال باقی خواهد ماند.

کریستیانو رونالدو در فصل جاری نمایش خوبی با رئال‌مادرید داشته و از معدود بازیکنان موفق این تیم به بوده است با این حال هنوز شایعه‌هایی درباره راحت نبودن او در رئال‌مادرید و احتمال بازگشتش به منچستریونایتد به گوش می‌رسد. امیلیو بوتراگنو، مدیر باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد که این باشگاه به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، رونالدو به منچستریونایتد برگردد.

او در حاشیه نشست خبری دیدار دوستانه ستاره‌های پیشین رئال‌مادرید و منچستریونایتد گفت: رونالدو تا پایان قرارداد خود در رئال باقی خواهد ماند. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم و افتخار می‌کنیم که چنین بازیکنی در ترکیب تیم رئال بازی می‌کند.

رونالدو در آغاز فصل جاری در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که در رئال احساس راحتی نمی‌کند. همین مسئله باعث شد تا شایعه‌هایی درباره جدایی او از سفیدپوشان به گوش برسد. این بازیکن پرتغالی در سال 2009 با 80 میلیون پوند از شیاطین‌سرخ جدا شد و به کهکشانی‌ها پیوست.

بوتراگنو افزود: در طول دوران زندگی‌ام بازیکنی همانند رونالدو را ندیده‌ام. او تقریبا در هر بازی گل می‌زند. این واقعا خیره‌کننده است. وقتی او در ترکیب رئال بازی می‌کند، اطمینان دارم که تیم ما گل خواهد زد. از زمانی که رونالدو به رئال آمده نمایش بسیار خوبی داشته است. خوش‌شانس هستیم که چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در سال 2008 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد. او از آن سال به بعد با آن‌که بازی‌های زیبایی را برای تیمش به نمایش گذاشته اما همواره در سایه لیونل مسی ستاره آرژانتینی آبی-اناری‌ها بوده است. "CR7" در فصل جاری هم عملکرد بسیاری خوبی داشته و 38 گل برای این تیم در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است. او با دو گلی که در دو بازی رفت و برگشت برابر منچستریونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، سهم بسزایی در صعود تیمش به یک چهارم نهایی داشت.

پاری‌سن‌ژرمن هم از دیگر مشتریان رونالدو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)