با مصوبه هيات مديره علي كريمي را به پرسپوليس مي‌آوريم
بر اساس گفت‌وگوهايي كه با يكي از مسئولان سازمان ليگ داشته‌ايم مي‌توانيم با مصوبه هيات مديره علي كريمي را در نيم فصل در اختيار بگيريم.
مرجع خبری پرسپولیس :  با وجود اینکه عزيز محمدي شرايط حضور علي كريمي را به صورت شفاف در پرسپوليس اعلام كرد اما مسئولین این تیم باز هم به حضور کریمی در جمع سرخپوشان اصرار دارند. مدير روابط عمومي اين باشگاه دقايقي بعد از انتشار اين خبر به ايلنا گفت: بر اساس گفت‌وگوهايي كه با آقاي آلبرت يكي از مسئولان سازمان ليگ داشته‌ايم مي‌توانيم با مصوبه هيات مديره علي كريمي را در نيم فصل در اختيار بگيريم.
عباس علي‌پور در ادامه در خصوص جذب يك بازيكن از بين علي كريمي و عليرضا نيكبخت واحدي گفت: اولويت اول ما در اين موضوع علي كريمي است و باشگاه همه تلاش خود را انجام مي‌دهد كه اين اتفاق بيفتد.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره سرمايه‌گذاري اين باشگاه در بانك تات گفت: گويا سال گذشته يك ميليارد تومان از محل كمك‌هاي سازمان تربيت‌بدني به باشگاه پرسپوليس به عنوان سرمايه در اختيار اين بانك قرار گرفته است كه پنج درصد سهام اين بانك مي‌شود، ضمن اينكه استقلالي‌ها نيز به ميزان مشابه از اين سهام برخوردارند.
علي‌پور در خصوص شايعاتي كه اين روزها مبني بر افزايش اين سرمايه به گوش مي‌رسد گفت: به هيچ وجه قصد ازياد افزايش سرمايه خود در بانك تات را نداريم، چرا كه اولويت اول ما در وضعيت فعلي پرداخت هزينه‌هاي جاري باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)