تيم ملي با شکست دادن کره جنوبي بار ديگر به جام جهاني رفت.صعودي تماشايي مقابل چشمان سرمربي کره جنوبي فوق‌العاده بود.

اين برد تمام مردم ايران را شاد کرد و قشر هنرمند هم از ديگران مستثني نبودند. هنرمندان هم خيلي خوشحال بودند و حتي در جمع مردم ديده مي‌شدند. ديروز بعد از اينکه داور سوت پايان را زد و صعود به جام جهاني مسجل شد به سراغ چند تن از بازيکنان و خوانندگان کشورمان رفتيم و آنها از احساساتشان براي ما گفتند که صحبت‌هاي آنها را مي‌خوانيد:

يزداني: رگ گردنم گرفت
رضا يزداني از خوانندگان محبوب کشورمان حسابي فوتبالي است و بعد از اين بازي با هيجان خاصي گفت: در جمع دوستان فوتباليستم بازي را ديدم. واقعا استرس داشتم و نفسم بالا نمي‌آمد. هنوز باورم نمي‌شود و در شوک هستم. نمي‌دانم از خوشحالي چه کار کنم. از شدت استرسي که داشتم رگ گردنم گرفته و نمي‌توانم حرکت کنم. مي‌خواهم به خيابان بروم و در جمع مردم باشم.

ضيا: بايد 6 تا به کره مي‌زديم
در ماشين بازي را ديدم و مي خواهم با دوستانم به خيابان بروم و تا صبح بوق بزنم. ما انتظار داشتيم 6 گل به کره بزنيم! هم خوشحالم که به جام جهاني رفتيم و هم اينکه جواب محکمي به سرمربي کره داديم. از تمام بچه‌ها تشکر مي‌کنم. اما سيدجلال و رحمان احمدي فوق‌العاده بودند. من مي‌خواهم در برنامه ويتامين 3 صحبتي منطقي با سرمربي کره داشته باشم و جواب حرف‌هايش بدهم. به ما مربوط نيست او لفظي عذرخواهي کرده. ايشان بايد به ايران بيايد و رسما از مردم عذرخواهي کند تا ما قبول کنيم. خدايي حال سرمربي کره را گرفتيم.

خطيبي: گفته بودم با گل گوچي مي‌بريم
اشکان خطيبي حسابي طرفدار فوتبال است و در بدترين شرايط هم بازي‌هاي حساس را از دست نمي‌دهد. خطيبي سرصحنه فيلمبرداري بازي ايران و کره را تماشا کرد و در همين خصوص گفت: به دلم افتاده بود تيم ملي مي‌برد. حتي دوشنبه‌شب در جمع دوستانم گفتم با گل قوچان‌نژاد مي‌بريم. سرصحنه فيلمبرداري بازي را ديديم و حسابي کيف کردم. فقط مي‌توانم بگويم وقتي اين خوشحالي ديدم گفتم، نکنه ما مرده بوديم که حالا با اين برد زنده شديم!

فرزين: بالاخره يک اتفاق خوب افتاد
فرزاد فرزين در حالي که هنوز شوکه بود و نمي‌توانست صحبت کند، گفت: خيلي خوشحالم. بعد از مدت‌ها يک اتفاق خوبي افتاد تا مردم خوشحال شوند. من قبل از بازي انرژي مثبت داشتم و مي‌دانستم کره‌جنوبي را شکست مي‌دهيم. دقايق آخر که ازبک‌ها پشت سر هم گل مي‌زدند خيلي استرس داشتم. آهنگي براي تيم ملي فوتبال خواندم که دو روز ديگر پخش مي‌شود. ترانه اين کار را هم روزبه بماني گفته است.

فلاحي: خدايا شکرت
مازيار فلاحي بازي را در خيابان تماشا کرد و در حالي که در ترافيک گير کرده بود، گفت: راستش در ترافيک گير کردم. کار خيلي واجبي داشتم اما به خاطر برد تيم ملي دير رسيدم. اما خوشحالم چون مردم بي‌نهايت شاد هستند. آلبوم بعدي‌ام را به تيم ملي و مردم تقديم مي‌کنم. واقعا نمي‌دانم چه بگويم. فقط مي‌گويم: خدايا شکرت به خاطر مردمم.

 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)