حبیب شیرازی : کریمی برای ثبت مشکلی نداشت
مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس قراردادش را در هيات فوتبال به ثبت رساند.

 

علي كريمي صبح امروز پس از حضور در باشگاه پرسپوليس و امضاي قرارداد يك ساله راهي هيئت فوتبال شد و قراردادش را به صورت رسمي ثبت كرد. اين در حالي است كه او تا 10 تير 90 با شالكه قرارداد دارد.

حبيب شيرازي، رئيس هيئت فوتبال استان تهران در پاسخ به اين سؤال كه كريمي براي ثبت قرارداد مشكلي نداشت،‌ گفت: مشكلي از اين لحاظ ندارد. به هيئت فوتبال ارتباط ندارد يك بازيكن فوتبال با چه تيمي قرارداد دارد و اين موضوع مسئوليت خود بازيكن است كه بر اساس تعهدش با باشگاه قبلي وارد عمل شود.  

 

 

وي ادامه داد: بازيكن براي كنترل ثبت قرارداد بايد مداركي از جمله تسويه حساب با باشگاه قبلي، رضايتنامه و تسويه حساب مالياتي و غيره را به ما ارائه كند و ما با مشاهده چنين مداركي اجازه ثبت قرارداد را مي‌دهيم.

 

 

شيرازي با بيان اينكه در صورتي كه باشگاه قبلي از يك بازيكن مطالباتي داشته باشد، مي‌تواند از وي شكايت كند، در مورد اينكه علي كريمي تا دهم تير ماه با باشگاه شالكه قرارداد دارد گفت: در هيئت فوتبال ثبت داخل ايران انجام مي‌شود و ساير موارد برعهده خود بازيكن است كه بر اساس مقررات كشور قبلي به تعهداتش عمل كند.

 

رئيس هيئت فوتبال استان تهران در پاسخ به اين سؤال كه اگر يك بازيكن از باشگاه قبلي‌اش رضايتنامه نداشته باشد، تكليف ثبت قرارداد به كجا خواهد انجاميد گفت: ما تعهد مي‌گيريم كه تا پايان فصل نقل و انتقالات مدارك يك بازيكن به صورت كامل به ما ارائه شود در غير اين صورت با اعلام نقايص سازمان ليگ مجوز بازي براي بازيكني كه در مداركش نقص وجود داشته باشد از سوي سازمان ليگ صادر نمي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)