پرسپولیس نیوز : با پیشنهاد حمید استیلی و تایید محمد رویانیان احکام سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در پی تغییر و تحولات به وجود آمده در تیم فوتبال امید پرسپولیس و با پیشنهاد حمید استیلی و تایید محمد رویانیان، حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس منصوب شد و در دو بازی گذشته هدایت تیم فوتبال امید پرسپولیس را بر عهده گرفت.

مطهری که بازیکن سابق پرسپولیس بوده و سابقه مربی گری در لیگ برتر و لیگ دسته اول جام آزادگان با تیم های پاس تهران ، راه آهن شهر ری ، صبای قم و سنگ آهن بافق را در کارنامه دارد در دو بازی گذشته یک برد و یک مساوی برای تیم امید کسب کرده است.

حکم سرمربی گری حمید مطهری دیروز از سوی محمد رویانیان صادر و قرارداد وی با باشگاه منعقد شد. البته پیش از این رویانیان با ارسال نامه ای به هیئت فوتبال تهران مطهری را به عنوان سرمربی تیم امید معرفی کرده بود.

همچنین رضا ریاضتی نیز با پیشنهاد حمید استیلی و تایید مدیرعامل باشگاه به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید پرسپولیس منصوب شد . ریاضتی چندی پیش از سوی رویانیان به عنوان مسئول رسانه ای و روابط عمومی آکادمی پرسپولیس منصوب شده بود. ریاضتی پیش از این به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال بزرگسالان با باشگاه پرسپولیس همکاری داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)