خبرگزاری پرسپولیس :  رقابت‌های این فصل شطرنج با کسب سه کاپ قهرمانی و دو عنوان قهرمان قهرمانان برای سه تیم شطرنج پرسپولیس به پایان رسید تا شطرنج پرسپولیس در اولین فصل حضور خود توجه کارشناسان را نسبت به خود جلب کند.

بنابر اعلام خانم گندمکار مدیر تیم‌های شطرنج پرسپولیس، تیم بانوان پرسپولیس در حالی که در طول رقابت‌ها هیچ شکستی را متحمل نشد و بر اساس امتیازدهی استاندارد جهانی می‌توانست قهرمان این رقابت‌ها باشد، عنوان سوم مشترک دسته یک بانوان را به خود اختصاص داد. از این تیم نازنین مبرهنی عنوان قهرمان قهرمانان و قهرمانی میز چهارم را به خود اختصاص داد.

اما تیم دسته اولی آقایان پرسپولیس مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. نکته جالب توجه این بود که آنها تیم های نفت و شهباز را که اول و دوم قرار گرفتند را شکست داده بودند.

از این تیم امیر رضا پوررمضانعلی عنوان قهرمانان قهرمانان را کسب کرد و پویان دوستکلام هم مقام سوم مجموع را به خود اختصاص داد.

و اما تیم دوم آقایان پرسپولیس هم کاپ قهرمانی رقابت‌های دسته دوم شطرنج کشور را کسب کرد. از این تیم احسان نیکزبان و بنیان باغلی مقام سوم میزی را کسب کردند.

و اما تیم‌های دسته اولی و دسته دومی آقایان پرسپولیس در جام حذفی هم نتایج درخشانی را رقم زدند. آنها پس از پیروزی بر 4 تیم حاضر در رقابت‌ها در فینال بازی‌ها به هم رسیدند. در فینال رقابت‌ها تیم دسته اول آقایان پرسپولیس به پیروزی رسید و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

و اما تیم بانوان هم در جام حذفی شمال شرق تهران شرکت کرد که در این رقابت‌ها به قهرمانی رسید.

به این ترتیب سه تیم شطرنج پرسپولیس، سه کاپ قهرمانی و دو عنوان قهرمان قهرمانان آقایان و بانوان را از آن خود کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)