عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نداشتن چهره سیاسی در هیئت مدیره پرسپولیس بهترین حرکت وزارت ورزش بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزار دانشجو،" یوناتن بت کلیا " در خصوص روند واگذاری استقلال و پرسپولیس و همچنین معرفی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت: به نظر من بهترین حرکتی که وزارت ورزش برای تعیین هیئت مدیره پرسپولیس انجام داد، این بود که چهره سیاسی در آن وجود ندارد. امیدوارم ورزش همیشه از سیاست به دور باشد. من یک پرسپولیسی هستم و از تصمیم درست وزارت ورزش خوشحالم.
 
وی در ادامه افزود: هر گاه سیاست وارد ورزش شده گریبان ورزش را گرفته و شبهاتی ایجاد کرده و مشکلاتی را به وجود آورده است. در اکثر نقاط جهان ورزش از سیاست به دور است که امیدوارم در ایران هم این گونه باشد. امیدوارم این دو تیم هر چه زودتر به افرادی که علاقه مند هستند، واگذار شوند. باید به "امیررضا خادم" هم خسته نباشید بگویم. 
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص افشای قرارداد استقلال و پرسپولیس گفت: من کلمه افشاگری را قبول ندارم. من می گویم وزارت ورزش به مردمی که در زمستان و تابستان، گرما و سرما را تحمل می کنند و برای تشویق به ورزشگاه ها می روند، اطلاع رسانی کرده و آنها را در جریان کم و کیف قراردادها و مبالغی که بازیکنان گرفته اند، قرار داده است؛ در واقع وزارت ورزش با آگاهی رساندن به مردم بهترین حرکت را انجام داد و امیدواریم این اطلاع رسانی از سوی تمام تیم های لیگ برتر و دسته یک صورت بگیرد.
 
"بت کلیا "تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد و بازیکنان میلیاردها تومان پول بگیرند و قدمی برای تیم ملی برندارند، تیم ملی متضرر می شود، بنابراین هر چه شفاف سازی بیشتر باشد بهتر خواهد بود.
 
وی در خصوص تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال نیز گفت: من فکر می کنم بهترین حرکت این است که تا جام جهانی صبر کنیم .اگر امروز همه مسائل را تحت تاثیر قرار بدهیم حاشیه های زیادی برای فوتبال و تیم ملی ایجاد خواهد شد، بنابراین بهتر است قبل از آن مذاکرات صورت بگیرد.
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی  در پایان گفت: فراکسیون ورزش از مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال دعوت کرده است و با هاشمی و کفاشیان صحبت هایی مطرح شده؛ امیدواریم به دور از جار و جنجال و با مذاکره، این موضوع حل شود. اگر به نتیجه نرسید مجلس از اختیارات خود استفاده می کند، ولی اولویت مجلس مذاکره است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)