خبرگزاری پرسپولیس : هنوز سرمربيگري يحيي گل‌محمدي در پرسپوليس قطعي نشده بحث دستياران او داغ شده است.

همان روز دوشنبه و بعد از نشست كميته فني اعلام شد كميته فني چهار مربي يعني حسين عبدي، پرويز كماسي، رحمان رضايي و بهروز سلطاني را به يحيي پيشنهاد داده است اما بلافاصله اين بحث پيش آمد كه اگر قرار است گل‌محمدي سرمربي باشد و در كارش استقلال داشته باشد چرا بايد مربيان پيشنهادي به او تحميل شود؟

با اين‌حال از سوي پروين با نفرات پيشنهاد كننده كميته فني صحبت‌هاي مقدماتي انجام شد اما درخصوص برخي از اين نفرات بحث‌هايي وجود دارد. اول اينكه رحمان رضايي كه تازه دو سال است فوتبال را كنار گذاشته هنوز مربيگري در هيچ تيمي را تجربه نكرده و اينكه به‌يكباره كار مربيگري را از پرسپوليس شروع كند چندان مورد قبول نيست. از طرفي رضايي تنها يك فصل و نيم براي پرسپوليس بازي كرده و اگر حضور در اين تيم و پرسپوليسي بودن ملاك باشد، رحمان گزينه مناسبي نيست.

بهروز سلطاني مربي دروازه‌بان‌هاي اميد پرسپوليس هم با اينكه سابقه پر و پيماني در اين باشگاه دارد اما تاكنون در هيچ تيمي از ليگ برتر كار نكرده است. با اين‌حال از طرف پروين مذاكرات مقدماتي با سلطاني انجام شده تا احتمالا او مربي گلرهاي پرسپوليس باشد؛ اتفاقي كه همين چند هفته پيش و در غياب ناجي چند روزي رخ داد.

پرويز كماسي بدنساز قديمي پرسپوليسي‌ها كه اين روزها رابطه خوبي با باشگاه دارد هم گزينه ديگري است كه از سوي كميته فني پيشنهاد شد و به نظر مي‌رسد وي كه مورد وثوق تمام پيشكسوتان و بازيكنان قديمي سرخ‌هاست از سوي يحيي پذيرفته مي‌شود.

نفر بعدي حسين عبدي است كه صحبت‌هاي مقدماتي از سوي پروين با او انجام شد اما پي‌گرفته نشد. عبدي هم از آن جمله مربيان است كه هم پرويني‌ها قبولش دارند هم يحيي با توجه به اخلاق عبدي و ديسيپلينش او را مي‌پسندد.

با اين‌حال گفته مي‌شود اگر يحيي حكم قطعي سرمربيگري‌اش را از رويانيان بگيرد دستياران مورد علاقه خود را بخواهد كه البته اين حق طبيعي اوست. گفته مي‌شود يحيي گل‌محمدي به غير از كريم باقري كه اصرار فراواني براي جذبش دارد، گزينه‌هايي نزديك به خودش را براي همكاري مي‌خواهد. نفراتي مثل مجتبي حسيني و رضا ترابيان كه اولي در صبا و نساجي همكار گل‌محمدي بوده و دومي كه در پرسپوليس و بانك تجارت همبازي‌اش بوده و صميمي‌ترين دوست فوتبالي‌اش به حساب مي‌آيد.
البته گل‌محمدي تاكيد كرده تا زماني كه تكليف خودش روشن نشود اقدام به انتخاب دستيار نخواهد كرد و تنها اين نفرات را مد نظر دارد تا در صورت فراهم شدن شرايط، از همكاران و دوستان سابقش دعوت به همكاري كند.

در عين حال گفته مي‌شود گل‌محمدي در صحبتي با رويانيان سه‌شنبه شب در هتل المپيك محل اردوي پرسپوليس داشت تاكيد كرده دستياران مورد نظرش سابقه پرسپوليسي دارند و از اين نظر مشكلي وجود ندارد. ظاهرا كميته فني با انتخاب و معرفي آن 4 مربي كه در ابتدا به آنها اشاره شد روي پرسپوليسي بودن اعضاي كادر فني تاكيد داشته تا داستاني مشابه با آنچه در زمان سرمربيگري علي دايي رخ داد و با حضور محمدعلي يحيوي در كادر مخالفت‌هاي بسياري شد، تكرار نشود.
يحيي گل‌محمدي هم با علم به اين موضوع و تاكيد رويانيان بر اين مساله به مديرعامل پرسپوليس تاكيد كرده نفراتي كه او مد نظر دارد هم سابقه پرسپوليسي دارند تا از اين حيث مورد انتقاد پروين و كميته فني قرار نگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)