پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: امسال در تیم‌های پایه دنبال کشف استعدادها هستیم. برنامه این است که پرسپولیس ظرف سه، چهار سال به یکی از قطب‌های فوتبال پایه بدل شود.

نجم‌الدین بخشی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس فصل سخت و دشواری را پیش رو دارد. حضور در سه جام کار ساده‌ای نیست. حضور موفق در سه جام، یک برنامه‌ریزی درست و تلاشی سخت را طلب می‌کند. قطعا این برنامه‌ریزی وجود دارد ولی همه عوامل مجموعه بویژه بازیکنان باید خود را برای تمام فصل آماده کاری سخت کنند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی دارد، البته امیدوارم سید جلال بماند چون این فصل می‌تواند برای او و پرسپولیس درخشان باشد. اگر نفرات سال قبل حفظ شوند، با توجه به نفراتی که جذب شدند، فکر می‌کنم با جذب یک بازیساز دیگر از نظر مهره کمبودی نخواهیم داشت.

 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان جذب شده خوب هستند ولی باید بدانند پرسپولیس جای هر بازیکنی نیست و موفقیت در اینجا سخت و دشوار است. البته فصل قبل مشخص شد با تلاش، شدنی خواهد بود. علی دایی نشان داد از میدان دادن به جوان‌ها نمی‌ترسد. چهره شدن عالیشاه و صادقیان و ظهور بازیکنی مثل عباس‌زاده بیانگر همین مساله است ولی همین بازیکنان هم برای موفق ماندن، به تلاشی بیشتر از سال قبل نیاز پیدا می‌کنند، چون فشار در اینجا زیاد است.

 

وی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: در دو بازی اول خوب بودیم. تیم ملی مستحق کسب یک پیروزی در این جام بود. جلوی آرژانتین آن پنالتی تعیین کننده بود. اگر اعتماد به نفس بازی با آرژانتین را جلوی نیجریه داشتیم، شاید شرایط فرق می‌کرد. ما برابر بوسنی خوب نبودیم، فکر می‌کنم دلیل آن بی‌انگیزه شدن بچه‌ها و تخلیه بدن‌ها بود.

 

بخشی که در تیم نونهالان پرسپولیس مشغول به فعالیت است، در پایان درباره شرایط تیم‌های پایه گفت: این فصل را کمی دیر شروع کرده‌ایم. امروز (سه‌شنبه) آخرین روز تست گرفتن است. برنامه امسال ما، کشف استعدادهای خوب است. این برنامه در تمام رده‌ها اجرا می‌شود و برنامه این است که ظرف سه، چهار سال، پرسپولیس به یکی از قطب‌های رده پایه  تبدیل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)