کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: هر کسي که جاي کفاشيان بيايد، فوتبال ما اين مصيبت ها را دارد.

   محمد پنجعلي کاپيتان سابق تيم ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شنيده ام که کفاشيان اعلام کرده از فدراسيون فوتبال مي رود اما هر کسي که بيايد فوتبال ما اين مصيبت ها را دارد چون کار سخت است و فوتبال ما در تمام زمينه ها بايد متحول شود.

متاسفانه فوتبال ما مشکلات زيادي دارد و اگر مي خواهيم به شرايط مطلوبي برسيم، بايد در تمام مسائل اصولي و حرفه اي عمل کنيم.

وي افزود: رفتن يا ماندن کفاشيان در فدراسيون مسئله اصلي فوتبال ما نيست چون مشکل فوتبال ما شخص نيست و نفر در فوتبال ما نقشي ندارد بلکه تفکر حاکم بايد عوض شود معضلات فوتبال ما بايد کارشناسي شود و آدم هايي که اهل فوتبال هستند در اين رشته بيايند و برنامه ريزي کنند بايد کساني مديريت فوتبال را بر عهده بگيرند که توانايي کار در سطح کلان را داشته باشند و با يک برنامه 10 ساله در فوتبال ما کار کنند.

وي گفت: به نظر من آقاي دادکان آدم قوي و مدير توانمندي است و اگر قرار است به فدراسيون فوتبال برگردد، بايد حمايت شود و درست برنامه ريزي کند و نفراتي را با خودش بياورد که بتوانند آن برنامه را اجرا کنند.

دادکان در فدراسيون فوتبال ما کار کرده و ثابت شده است و مي تواند اين فوتبال را نجات دهد به شرطي که ابزار کار را فراهم کنند.

کاپيتان سابق تيم ملي گفت: بستر فوتبال حرفه اي بايد در فوتبال ما فراهم شود ما مدت هاست که ليگ حرفه اي برگزار مي کنيم و مدعي هستيم که حرفه اي شده ايم اما همه مي دانند که آماتور هستيم و در حال حاضر با دنياي حرفه اي فاصله زيادي داريم.

اگر بستر فوتبال حرفه اي براي فوتبال ما فراهم شود، فوتبال آسيا را پشت سر مي گذاريم و در دنيا هم حرف براي گفتن خواهيم داشت چون بچه هاي ما توانمندي زيادي دارند.

پنجعلي خاطر نشان کرد: بدترين دوران فوتبال ما دوران حضور کفاشيان در فدراسيون فوتبال بود.البته مقصر در فوتبال ما يک نفر نيست بلکه تشکيلات است و باشگاه هاي ما هم مقصر هستند فوتبال ما تا زماني که خصوصي نشود همين است و راه به جايي نمي برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)