فدراسیون فوتبال علت غیبت چهار بازیکن در لیست تیم ملی را توضیح داد.

امروز در حالی فهرست تیم‌ ملی برای حضور در اردوی فروردین اعلام شد که سامان فلاح به دلیل تصادف صبح روز جمعه در لیست حضور ندارد و همچنین دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت در این لیست غایب هستند.

محمد عمری ستاره پرسپولیس که این فصل عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته به همراه مجید حسینی بازیکنانی هستند که به این دلیل در اردو حضور نخواهند داشت.

نکته جالب اینکه قلعه‌نویی از سامان قدوس هم برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده بود اما موقعیت متفاوت او در تیم برنتفورد باعث شد تا قدوس در تماس تلفنی با مسئولان تیم‌ ملی اجازه عدم حضور بگیرد و به این ترتیب جای خود را به بازیکن دیگری بدهد.

فدراسیون فوتبال در بیانیه خود در این خصوص نوشت:مجید حسینی، سامان فلاح و محمد عمری نیز در لیست حضور داشتند که به دلیل گزارش پزشکی از شرایط جسمانی این بازیکنان و نیاز به تمرکز به درمان کامل، از لیست خارج شدند ولی در ماتریس بازیکنان تیم ملی حضور دارند. همچنین سامان قدوس نیز در لیست حضور داشت که بعد از تماس تلفنی و درخواست جهت حضور در تمرینات تیم باشگاه مربوطه‌اش به دلیل شرایط خاص او، در این اردو حضور نخواهد داشت.

محمد عمری مهاجم 22 ساله پرسپولیس در ابتدای این فصل کمترین احتمال بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس را متوجه خود می‌دید اما یحیی گل‌محمدی او را به جای سعید صادقی در پست هافبک راست قرار داد و سپس به خط حمله منتقل کرد و به خصوص با جدایی یورگن لوکادیا، عمری توانست جایگاه خود در ترکیب اصلی را حفظ کند و نگاه سرمربی جدید تیم ملی را هم متوجه خود ببیند.

محمد عمری این فصل چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و بعد از یورگن لوکادیا، بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر است.

حالا عمری باید امیدوار باشد که 7 بازی پایانی لیگ برتر و همچنین دیدارهای جام حذفی به شکلی برای او پیش برود که وی بتواند برای اردوی خرداد هم به شاگردان قلعه‌نویی ملحق شود.

مصدومیت این بازیکن به شکلی است که او در چهار بازی اخیر پرسپولیس هم با احساس درد حضور پیدا می‌کرد اما در نهایت در دیدار با سپاهان اوضاع به شکلی برایش پیش رفت که نتوانست بازی را ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)