در حالی که تلاش‌هایی برای حل مشکل مالیاتی برانکو انجام شده، اما یک مشکل در این زمینه وجود دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا نظر موافق برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلب کنند تا بتوانند او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دومین بار به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کنند.

با وجود اینکه برانکو سه شنبه شب اعلام کرد که بنا به دلایلی قادر به حضور در ایران برای هدایت پرسپولیس نیست،‌ اما بااین‌حال تلاش‌هایی در حال انجام است تا نظر برانکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کرده و او کار در پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپذیرد.

در همین رابطه بخشی از بدهی مالیاتی برانکو روز گذشته و بخشی دیگر امروز پرداخت شد و مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند با پرداخت بدهی مالیاتی این مربی، او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجاب به امضای قرارداد کنند. در همین رابطه احتمالا در صورتی که برانکو موافقت کند قرار است مدیرعامل باشگاه به قطر برود تا مذاکرات حضوری و جدی‌تری با برانکو صورت بگیرد.

البته مشکل مالیاتی برانکو یک ایراد دارد و آن اینکه بدهی مالیاتی او در سال 1397 دچار مشکلاتی است که به همین دلیل پرسپولیسی‌ها امیدوارند با رایزنی و نامه‌نگاری بتوانند این مشکل که عدم بخشودگی شامل آن شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برطرف کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)