یک روز پس از صحبت‌های مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سورینت درباره همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو باشگاه، مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام کرد پرسپولیس آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

 گل؛ ظاهرا مالكان متول باشگاه سورينت نگاه ويژه اي به سهام باشگاه پرسپوليس دارند و شايد به محض دستور وزير  و باز شدن راه فروش سهام اين تيم اولين شخص يا اشخاصي كه براي خريد دست به جيب مي شوند همين سورينتي ها باشند.

امروز محمد رويانيان در مصاحبه اي از مديران مسوول  و  وزير خواهش كرد تا با فروش سهام پرسپوليس موافقت كنند و در اين كار بيش از اين تاخير به وجود نياورند اما جالب است كه سايت باشگاه سورينت اعلام كرده اين حرف هاي رويانيان درست  يك روز بعد از مذاكرات او با مالكان سورينت رخ داده و اين  فقط يك معني مي تواند داشته باشد؛«سورينتي ها سهام پرسپوليس  را مي خواهند.»

اين قضيه البته يك اتفاق مهم را نيز مي تواند در پي داشته باشد؛اينكه بده بستان هاي ريالي و سهامي طرفين منجر به آزاد شدن راحت علي دايي و حضور او در پرسپوليس باشد.احتمالا در اين خصوص توافق هاي لازم ميان مالك سورينت و رويانيان صورت گرفته  و شايد به همين خاطر است كه مالك راه آهن خيلي راحت با تقاضاي رويانيان مبني بر رضايت به جدايي دايي از سئورينت موافقت كرده و تنها مديران باشگاه هستند كه مقابل اين جابجايي مقاومت مي كنند!

امروز سايت رسمي سورينت در اين خصوص نوشت:«یک روز پس از صحبت‌های مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سورینت درباره همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو باشگاه، مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام کرد پرسپولیس آماده واگذاری به بخش خصوصی است. به این ترتیب ممکن است شرایط همکاری دو باشگاه در مباحث اقتصادی تسهیل شود و توانند رابطه تنگاتنگی در این رابطه داشته باشند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)