پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: آقای نژاد فلاح ! اگر از حقوقدان‌های داخلی ناامید شده‌اید مراقب باشید تا حقوقدان‌های خارجی مثل بازیکنان خارجی پرسپولیس نباشند.

احمدرضا براتی در واکنش به صحبت‌های محمد حسین نژاد فلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس  گفت: بنده اطلاع ندارم جناب آقای نژاد فلاح براساس کدام پیشینه حقوقی مبادرت به اظهار نظر در مورد حقوقدان‌های فوتبال داخلی کرده‌اند و با کدام خط کش در این مورد گفته اند که  متأسفانه حقوق‌دان‌های فوتبال ما خیلی تسلط ندارند اما مایلم بگویم اینکه اگر باشگاه پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری بدهکاری‌های کلان به اشخاص داخلی یا خارجی داشته و دارد ناشی از اقدامات مدیریتی یا بهتر است بگوییم سوء مدیریتی است و حقوقدان‌ها در واقع وظیفه رفو کردن را برعهده دارند.

وی ادامه داد: البته بهتر است این اظهار لطف آقای نژاد فلاح را حقوقدان‌هایی که در استخدام باشگاه بوده اند و در آنجا ارتزاق کرده‌اند پاسخ بگویند ولی چون او حقوقدان‌های داخلی را بطور کلی خطاب قرار داده‌اند عرض می‌کنم که حالا که از حقوقدان‌های داخلی ناامید شده‌اید مراقب باشید تا حقوقدان‌های خارجی مثل بازیکنان خارجی پرسپولیس نباشند و از استانداردهای لازم برخوردار باشند. مضافاً آنکه امیدوارم در پایان حضور مدیریتی ایشان در پرسپولیس که ان‌شاالله طولانی باشد جامعه فوتبال به عملکرد وی نمره قبولی داده و به این نتیجه برسیم که ایشان از تسلط کافی برخوردار بوده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)