پرسپولیس نیوز محمدحسین ‌نژادفلاح، به زودی مدیریت پرسپولیس را بر عهده می‌گیرد‌؛ این اتفاقی است که او، از آن مطمئن است. نژادفلاح اگر مطمئن نبود، بی‌شک باب مذاکره با مربیان خارجی را باز نمی‌کرد.

 ديروز قريب به اتفاق رسانه‌ها از حضور احتمالي برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم‌ملي در پرسپوليس خبر دادند. طبق خبرهاي رسيده، مذاكرات به مرحله جدي رسيده و احتمالاً ظرف روزهاي آينده، تكليف نيمكت پرسپوليس مشخص خواهد شد. خيلي‌ها مي‌گفتند بازي با پديده آخرين فرصت حميد درخشان است و حالا اخبار رسيده، حكايت از آن دارد كه حتي با وجود برد در مشهد، جايگاه درخشان تضمين نشده است.

نژادفلاح از همان روزهاي اولي كه نامش براي حضور در پرسپوليس مطرح شد، مذاكرات را با مربيان خارجي آغاز كرد. هر چند وزارت ورزش حضور او را تأييد نكرد اما ‌نژادفلاح در طول يك هفته گذشته مذاكراتي را با دو مربي داشت‌؛ دنيزلي و برانكو ايوانكوويچ. در اين بين، برانكو به نيمكت نزديكتر شد چراكه دنيزلي آخرين بار تجربه خوبي با قرمزها نداشت و اين روزها گرفتاري‌هاي زيادي دارد. او با يك برنامه تلويزيوني قرارداد بسته و مجبور است هر هفته در اين برنامه حاضر شود اما در مقابل برانكو بيكار است و منتظر پيشنهاد جديد. او در كرواسي به سر مي‌برد و علاقه‌مند است به حوزه خليج فارس برود‌؛ حالا اگر امارات و قطر و… نشد، چه جايي بهتر از ايران؟

مذاكرات پرسپوليسي‌ها با برانكو خوب پيش رفته و در حال حاضر توپ در زمين قرمزهاست. در آخرين مذاكرات تلفني كه با اين مربي صورت گرفت، برانكو گفت: «اگر مشكل مالياتم را حل كنيد، مانعي براي آمدنم نيست. دوست دارم در ايران و به ويژه تيم پرطرفداري مثل پرسپوليس كار كنم.» بدهي مالياتي برانكو نزديك به 140 ميليون است كه به دليل عدم پرداخت و جريمه تا 600 ميليون تومان هم رسيده است. پرسپوليس كه حالا او را «صددرصد» مي‌خواهد، بايد اين مشكل را حل كند. برانكو همچنين شرط و شروط ديگري دارد. مهمترين شرط برانكو اين است: «من براي نيم‌فصل قرارداد نمي‌بندم و بايد حداقل تا پايان فصل بعد قرارداد ببنديم.» بزرگترين مشكل نيمكت پرسپوليس، تغييرات پي‌درپي مربيان است و برانكو دوست ندارد فرصت را از دست بدهد.

برانكو شرايط خود را به پرسپوليسي‌ها اعلام كرده و منتظر پاسخ آنهاست. قرمزها قبل از بازي پديده سفت و سخت دنبال بليت بودند تا او را به تهران بياورند و حالا حتي بعد از برد، روي تصميم خود پافشاري مي‌كنند. طبق آخرين خبرها، ديروز دوباره مذاكراتي بين پرسپوليسي‌ها و برانكو صورت گرفت و پرسپوليسي‌ها اعلام كردند او را مي‌خواهند. مسئولان باشگاه اعتقاد دارند مردم خاطره خوبي از برانكو دارند و اين مسئله مي‌تواند برانكو را تبديل به انتخابي مناسب كند.

خانه‌تكاني بزرگ در پرسپوليس؛ اعضاي هيأت مديره مي‌روند/برانكو فردا در استانبول جانشين درخشان مي‌شود!
نيمكت پرسپوليس آن‌قدر مهم و وسوسه‌انگيز است كه خيلي‌ها براي نشستن روي آن نقشه مي‌كشند، برنامه‌ريزي مي‌كنند يا اينكه حداقل سوداي آن را در سر دارند. با توجه به برد اخير پرسپوليس مقابل پديده، تصور عمومي بر اين بود كه ماندن حميد درخشان به عنوان سرمربي در اين تيم مدتي ديگر تمديد خواهد شد در حالي كه خبرهاي ديگري در راه است. اصلاً تعجب نكنيد اگر خدمت شما عرض كنيم همه توافقات مالي با برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي انجام شده است. قرار است فردا (دوشنبه) قرارداد باشگاه پرسپوليس با اين مربي كروات در استانبول تركيه به امضا برسد و ظاهراً هيچ مشكل خاصي هم وجود ندارد. جالب‌تر مي‌شود وقتي بدانيد برانكو ايوانكوويچ سه‌شنبه (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد تا رسماً هدايت پرسپوليس را برعهده بگيرد. اگر تصور مي‌كنيد تغيير و تحول در پرسپوليس فقط شامل حال حميد درخشان و كادر فني مي‌شود، سخت در اشتباهيد!
بنابر اعلام يك منبع موثق، مطلع و آگاه كه ظاهراً مو هم لاي درز آن نمي‌رود، تمامي اعضاي فعلي هيأت مديره پرسپوليس رفتني هستند. همه برنامه‌ريزي‌ها انجام شده و حتي گفته مي‌شود افراد جايگزين اعضاي هيأت مديره فعلي هم انتخاب و به زودي معرفي خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)