پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت:ارزش کار جانبازان جنگ تحمیلی با هیچ قابل قیاس نیست.

در مراسمی که امروز در ورزشگاه کاظمی برگزار شد از 10 جانباز دفاع مقدس تجلیل شد. برانکو سرمربی پرسپولیس خطاب به جانبازان دفاع  مقدس گفت: افتخارآفرینی شما و رشادتان همیشه در یادها و خاطره ها می ماند و ارزش کار شما با هیچ چیز قابل قیاس نیست. خوشحالم که امروز با شما دیدار دارم و از اینکه به اینجا تشریف آوردید کمال تشکر را دارم.

در این مراسم چند تن از جانبازان با اصغر نیک سیرت مترجم برانکو در زمان جنگ تحمیلی هم رزم بودند و او با آنها بسیار خوش وبش کرد و چند دقیقه از خاطرات جبهه با هم به صحبت پرداختند. همچنین از سوی باشگاه پرسپولیس با اهدای لوح از جانبازان دفاع مقدس در ورزشگاه کاظمی تجلیل شد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس هم گفت:آرامش امروز مدیون جانبازان است.

علی اکبر طاهری در حاشیه مراسم تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: یادوخاطره شهدا باید زنده نگه داشت و وظیفه ما این است که این کار را انجام دهیم.  هر خیمه ای نیاز به پوتین دارد وشما جانبازان پوتین این کشور هستید و امروز با حضور شما در مجموعه کاظمی بسیار خوشحال شدیم و حضور شما برکت دارد.

وی افزود:انرژی بسیار خوبی از حضور شما امروز در مجموعه کاظمی و تمرین پرسپولیس ایجاد شد. تمام آرامشی که الان در کشور حاکم است مدیون شما هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)