پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:ما هدف بزرگی داریم ولی با تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران دوست داریم به آن دست پیدا کنیم.

برانکو ایوانکوویچ ،درباره حضورش در مرکز خیریه وحدت اظهار داشت: امروز به این مرکز نگهداری افراد معلول ذهنی آمده ام. این افراد قلب های مهربان و بزرگی دارند. خوشحالم که با آنها دیدار کردم. خودم نیز همیشه دوست دارم که به این جور مراکز بروم تا هم آنها خوشحال شوند و خودم انرژی از خوشحال شدن آنها می گیرم.بدون تردید این افراد فرشتگانی هستند که باید به آنها احترام گذاشت.من از دیدن آنها انرژی گرفتم.

وی درباره سفرش به امارات گفت: بعداز بازدید مستقیم به هتل و سپس به فرودگاه می رویم تا سه روز به کشور امارات برویم. هم برای کارهای شخصی و هم برای استراحت چند روزه. بعد از آن دور جدید تمرینات را آغاز می کنیم. یک دیدار دوستانه نیز در ورزشگاه درفشی فر خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:در تمرینات جدیدمان نقاط ضعف مان را بررسی و پوشش می دهیم. ما هدف بزرگی داریم ولی با تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران دوست داریم به آن دست پیدا کنیم. همیشه برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز به زمین مسابقه می رویم.

وی درباره انتقادات نسبت به عملکرد دو بازیکن پرسپولیس در هنگام گل تیم سایپا بیان داشت : هیچ  موقع نمی خواهم بار شکست را به گردن دو بازیکن بیندازم. هر بازیکنی امکان اشتباه دارد ولی باید بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند. هرچقدر به پایان فصل نزدیک می شویم. بازی ها سخت تر است چرا که تیم های ته جدولی برای اینکه به دست پایین تر نیفتند تلاش می کنند و تیم های نیمه بالا برای گرفتن سهمیه و جام قهرمانی. این کار ما را سخت می کند ولی ما هم با قدرت جلوی حریفان ظاهر می شویم.

برانکو افزود:از هوادارانی که در این چند بازی فوق العاده در ورزشگاه حاضر شدند کمال تشکر را دارم. تا آخر فصل منتظر آنها هستم چرا که ما بدون حضور آنها هیچ انرژی و انگیزه ای نخواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)