پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من خودم را یک ایرانی می دانم و الان می گویم که تیم ملی کشورمان برنده شد.

برانکو ایوانکوویچ در رابطه گلزنی ملی پوشان پرسپولیس در بازی امروز تیم ملی مقابل گوام اظهار داشت: واقعا از نمایش بازیکنانم لذت بردم. به همه با افتخار و غرور می گویم که کیفیت بازیکنان ما را خوب ببینید و از آن لذت ببرید. امروز یکی از ارکان اصلی تیم ملی پرسپولیسی ها بودند و واقعا از این اتفاق خوشحالم.

وی با اشاره به درخشش گلزنی طارمی، رضاییان و کامیابی نیا که سهم زیادی در میان گل های تیم ملی داشتند، افزود: طارمی که وظیفه اش در زمین گلزنی است و در این بازی نقشش را به خوبی در زمین پیاده کرد. از گلزنی 2 بازیکن دیگرمان که خیلی نقش تهاجمی ندارند نیز بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانند با روحیه خوبی به ایران بازگردند و در ترکیب پرسپولیس نیز بدرخشند.

سرمربی پرسپولیس درباره تیتر یکی از روزنامه های ورزشی از قول او که گفته ملی پوشان ما افت کرده اند، عنوان کرد: من به هیچ عنوان چنین چیزی را نگفتم. چرا باید آنها خسته باشند و افت کنند. فقط تنها نگرانی من به خاطر بازی پیش رو است که این بازیکنان را کمتر در اختیار داریم و شاید با تیم هماهنگ نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که می تواند بازیکنان بیشتری را به تیم ملی تحویل بدهد، تصریح کرد: این دیگر مربوط به من نمی شود و باید کادرفنی تیم ملی درباره آن تصمیم بگیرد. ما وظیفه مان این است که در باشگاه خود کار کنیم و حالا کی روش هر بازیکنی که خواست را می تواند انتخاب کند.

برانکو درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل گوام گفت: از برد تیم ملی خیلی خوشحالم. من خودم را یک ایرانی می دانم و الان می گویم که تیم ملی کشورمان برنده شد. به نظرم مهم این نبود که چه کسی گل بزند و مهم برد تیم ملی بود که با این برتری تقریبا صعودش را قطعی کرد. امیدوارم تیم ملی ایران به روند رو به رشد خود همینطور ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)