پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:در زمینه تعیین فهرست تیم در فصل آینده من و باشگاه با هم نظر می دهیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت خود به ایران اظهار داشت:در این مدت من همراه با مدیریت باشگاه،همه چیز را تحت نظر داشتیم و در تماس بودیم.طی امروز و فردا هم جلسه با دکتر طاهری خواهم داشت تا وضعیت نهایی فهرست نقل و انتقالات تیم روشن شود.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی برخی نفرات باسابقه تیم و اینکه گفته می شود او خواهان عدم همکاری آنها شده  گفت:در زمینه تعیین فهرست تیم در فصل آینده من و باشگاه با هم نظر می دهیم و تصمیم گیری می کنیم.ضمن اینکه برخی بازیکنان به صورت شخصا خواهان جدایی هستند.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا انتظاراتش در نقل و انتقالات برآورده شده و چقدر راضی است گفت: نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و ادامه دارد. هر روز با هم در ارتباط بودیم و باز هم جلسات روزانه خواهیم داشت تا به نتیجه برسیم. نام بیش از 10 بازیکن را به باشگاه دادیم و مطمئنا همه را نمی توانیم جذب کنیم، فقط 6 بازیکن می توانیم بگیریم.

 

وی درباره اینکه از بین امیری و محمدی یک نفر را می خواهد گفت: همان طور که گفتم بیش از 10 اسم را دادیم و نمی توانیم همه را بگیریم، بعضی بازیکنان به تیم های دیگر رفتند، بعضی دوست دارند به تیم های خارجی بروند و چنین مسائلی پیش می آید چون باید انتخاب کرد، اما من نمی دانم چه زمانی گفتم سیدجلال حسینی را نمی خواهم که مطرح می شود. باشگاه می داند دقیقا چه بازیکنانی را می خواهیم بمانند و چه بازیکنانی باید بروند و نگاه می کنیم وضعیت چگونه است، اگر کسی نمی خواهد بماند و پیشنهاد خارجی بهتر داشته چه کار می توانیم بکنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)