پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید هر چه زودتر تیم اصلی را تشکیل دهیم.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود در باشگاه پرسپولیس که به همراه حسین عبدی عضو هیات مدیره  شرکت کرده بود، در مورد اینکه جلسه طولانی داشتید و گفته شد که باشگاه از شما خواسته فهرست بازیکنان مورد نظرتان را تغییر بدهید، گفت: جلسه امروز از جلسه‌های متداولی بوده که داشتیم و خواهیم داشت و طبیعی است که بر اساس مسایل روزمره باید بنشینیم و آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و از مسایل مهم تشکیل هرچه زودتر تیم است و بر همین اساس در مورد بازیکنان و آنهایی که باید جانشین شوند صحبت کنیم و این جلسه فقط برای امروز نیست و هر روز کمابیش جلسه داریم و میل ما این است که تیم اصلی سریع‌تر سر تمرین بیاید و برخی از بازیکنان سابق قرارداشان تمام شد و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست.

وی در پاسخ به سوال در مورد اینکه خواهان جذب، نوری، سیدجلال حسینی و وحید طالب لو هستید، گفت: فقط این سه نام نیستند و بازیکنان زیادی در رسانه‌ها مطرح شده‌ است و این بازیکنانی که اسم بردید بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند ولی همه چیز دست باشگاه است و باشگاه کارفرماست و در روزهای آینده در مورد بازیکنان صحبت می‌کنیم و هر بازیکنی صاحب افکار و نظرات خودش است. تکرار می‌کنم تا هرچه سریع‌تر تیمی را جمع کنیم که بتواند کار خودش را آغاز کند.

برانکو در مورد اینکه چقدر به بازیکنان مورد نیازش رسیده است، گفت: قول گرفته‌ام که مذاکرات رو به پایان است و تقریباً باید نهایی شود. هنوز قراردادی نهایی نشده ولی مذاکرات رو به اتمام است. ایده‌آل این است که همه بازیکنان از روز 30 خرداد باهم تمرینات را شروع می‌کردیم اما نمی‌توانیم از واقعیت فرار کنیم و رئیس تازه 4 روز است که انتخاب شده و در این مدت نمی‌توانسته کاری کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران امیدوارند تیم مقتدری داشته باشند؛ اما با این شرایط تیم چگونه خواهد بود و اگر نتیجه نگیرد این روزها بهانه‌ای برای نتیجه گرفتنش نخواهد بود،گفت: حق با شماست اردوی پیش از فصل را خوب شروع نکردیم و تیم ما هنوز کامل نشده است و طبیعی است که در خلال فصل هم مشکلاتی پیش بیاید اما اهداف و جاه‌طبی‌های ما باقی می‌ماند من هم دنبال توجیه نیستم و می‌دانم که کسی توجیه‌ها را قبول نمی‌کند.

 

 برانکو در پاسخ به این پرسش که ناراحت نیست تیمش زمان را تا اینجای کار از دست داده است، تصریح کرد: مسلماً ایده‌آل این بود که ما از روز اول شروع به کار می‌کردیم اما وقتی مدیرعامل و مدیریت باشگاه چهار روز است که کار خود را شروع کرده، نمی‌شود از وی انتظار داشت در این فرصت کم تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهد. شرایط فعلی که در آن قرار داریم یک حالت طبیعی است.

 

 وی درباره اینکه آغاز تمرینات با 9 بازیکن می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد یا خیر، تصریح کرد: همه ما امیدواریم که تیم هرچه زودتر با نفرات کامل تمرینات خود را ادامه دهد. طبیعی است که من موافق این مسئله نباشم. ای کاش می‌شد از روز اول همه بازیکنان تیم در اختیار من بودند. به هر حال باید این مشکلات را پشت سر بگذاریم. واقعیت این است که من دقیقاً نمی‌دانم از چه روزی تیم را به طور کامل در اختیار خواهم گرفت اما قلباً دوست دارم هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.

برانکو در خصوص اینکه چرا تماسی با کریم باقری صورت نگرفته و آیا حاضر به ادامه همکاری با او هستید یا خیر، گفت: قرار است کریم باقری فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای با طاهری داشته باشد. امیدوارم همه مشکلات برطرف شود و آنها را پشت سر بگذاریم، چون باقری یکی از همکاران مهم من است و امیدوارم در پرسپولیس بماند. از آنجایی که در قراردادم متعهد شدم که دو مربی ایرانی در کنارم داشته باشم، کمیته فنی وابسته به هیئت مدیره باشگاه تصمیم بر آن گرفته است که مصطفی قنبرپور هم به کادر فنی تیم اضافه شود.

 وی در مورد حضور ادینیو در پرسپولیس تصریح کرد: آمار ادینیو به حد کافی گویای کیفیت اوست. ادینیو بازیکنی است که تمام باشگاه‌ها او را می‌خواهند اما در مورد صحبت باشگاه پرسپولیس با ادینیو اجازه دهید که به عنوان رازهای باشگاه باقی بماند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیام صادقیان عنوان کرد:  برای صادقیان آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدش می‌کنم او بازیکن مستعدی است که می‌تواند استعدادش را در باشگاه جدیدش نشان بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)