پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:در تمرینات تیم از روش جدید کرانسفیت استفاده می کنیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم بسیار خوبی است. این نفرات مدت زیادی است که  با هم بازی می کنند و برای فصل جدید فقط دو بازیکن جدید به تیم خود افزوده اند.

وی ادامه داد:در تیم سایپا یک بازیکن بزرگ به نام جواد نکونام هم حضور دارد.فکر می کنم بیشترین تقویت و تمرکز تیم سایپا بر حضور نکونام است و طبیعی است که ما باید در این مسابقه تلاش و زحمت زیادی بکشیم که از زمین سرافراز بیرون بیاییم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیم سایپا به عقیده بعضی از کارشناسان تیم پیری است اظهار داشت: من نمی خواهم داخل این مقوله بشوم.به نظر من سایپا تیم پیری نیست بلکه ترکیبی از بازیکنان جوان و همین طور بازیکنان با تجربه درخود دارد و تبدیل به یک تیم باثبات شده است و توانسته در این فصل از مسابقات خود را خوب جا بیندازد و در مسابقات حضور پیدا کند.

سرمربی سرخپوشان درباره  شادابی سرخپوشان در تمرینات تیم در روزهای اخیر گفت: طبیعی است که من تمام سعی ام این است که سطح تمرینات بالا باشد و دستاوردها و نوآوری های جدید را در تمرینات اعمال کنیم. ولی مهم این است که در همه این مسائل این بازیکنان هستند که دستورات ما را می پذیرند و ما الان در بحث بدنسازی به یک متد و شیوه جدید روی آورده ایم.اسم این روش تمرین کرانسفیت است، و در این زمینه ما نوآوری کرده ایم.

 برانکو درباره حضور سه ملی پوش از پرسپولیس در تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که سه ملی پوش به تیم ملی ایران داده ایم.این نفرات از بازیکنان کلیدی و مهره های خوبی هستند که توانستند در تیم ملی تاثیرگذار باشند.به جز اینکه  وظیفه داریم در پرسپولیس موفق باشیموظیفه دیگری داریم که آن تیم ملی و کمک به این تیم است. امیدوار هستیم که فقط ملی پوش به تیم ملی بزرگسال ندهیم و همین طور به تیم امید نیز بازیکن بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)