پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت:بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را به کار بردند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: یک دربی دیگر را پشت سر گذاشتیم. قبل از هر چیز از هوادارانمان تشکر می کنم که از ابتدای امروز در  کنار میدان حضور داشتند. بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را به کار بردند.

وی افزود: لازم است به بازیکنان خود به خاطر خواستشان و اراده شان تبریک بگویم. همان طور که گفتم دربی حال و هوای خاص خود را دارد. متاسفانه بازی را نبردیم اما این بازی نشان می دهد که می توانیم لحظه به لحظه به اهداف خود نزدیک تر شویم.از همین الان خود را برای بازی با سپاهان آماده می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد طارمی گفت:موافق هستم که طارمی چند روز قبل از شروع فصل به ما اضفه شد و در تمرینات آماده سازی ما حضور نداشت. او در سه بازی اول از اواسط بازی آمد و بعد در بازی با صبا فیکس شد. پس از آن یک ماه را در تیم ملی گذراند. در هر حال او آقای گل فصل گذشته است و خیلی آماده است. امیدوارم خیلی از مشکلات وی در تمرینات آینده حل شود.

وی  بیان داشت: متاسفانه وحید امیری مصدوم است. نمی خواهم دنبال توجیه باشم که چرا او بازی نکرد یا حال انصاری بد شد وبازی نکرد. به دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم و امیدواریم در ادامه لیگ شرایط طارمی در تمرینات تیم ملی بهتر شود. وی بازی به بازی شرایطش بهتر می شود. وحید امروز به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. باید ببینیم در بازی با سپاهان شرایط چگونه است. چون در بازی در چین به شدت مصدوم شد.

برانکو در ارتباط با هجومی نبودن پرسپولیس در بازی امروز اذعان داشت: ما شانس های زیادی داشتیم که به ثمر نرسید. شاید فکر می کنید مقابل استقلال باید 15 موقعیت به دست آوریم. دیروز درباره استقلال و کیفیت این تیم گفتم. از دروازه این تیم که در کنار بیرانوند بهترین های ایران هستند. از غفوری و رضایی و انصاری و حیدری که اکثرا ملی پوش هستند. جایگاه فعلی جدول آن ها دلیل بر بد بودن آن ها نیست. باید بدانیم که یک ماه تعطیلات بوده و زمان می خواهد تا تیم به شرایط عادی بازگردد. به هر حال بخش عمده بازی در دست ما بود. هر تیم 5 دقیقه برای خودش روند برتری را دارد. این بازی برای ما خوش بینی زیادی به همراه داشت و خوش بینی مرا تایید کرد.

وی درباره افت تیم ها و اثرات تعطیلی لیگ به دلیل بازی تیم ملی خاطرنشان کرد: بنده تا حدی با این نظر موافقم. طبیعی است که تعطیلات خیلی طولانی روی تیم تاثیر می گذارد. هیچ مربی و تیمی وجود ندارد که بتواند فرم اصلی خود را حفظ کند مخصوصا وقتی 6-5 بازیکن کم باشد. برنامه تمرینات تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. به همین خاطر گفتم از تیمم خیلی راضی هستم. بخش اعظم بازی را ما کنترل و دیکته کردیم. طبیعی است که بخشی از نیمه دوم دست استقلال باشد. باز هم در دقایقی آخر بازی ما موقعیت گل ایجاد کردیم. اما ما هنوز فضای کامل داریم برای استفاده از پتانسیل بازیکنان سرعیت چون فرشاد احمدزاده. باز هم می گویم که این دربی است  و طبیعی است که مسابقه استقلال شرایط خاصی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره داوری بازی و صحبت های منصوریان که در صحنه های 50-50 به سود پرسپولیس سوت می زد، تصریح کرد:من معمولا درباره داوری نظر نمی دهم. هر کسی نظر خود را می دهد. فکر می کنم فرصت های زیادی برای گل داشتیم. استقلال هم 3-2 فرصت داشت مثل صحنه ای که بیرانوند گرفت اما آن هم روی اشتباه خودمان بود؛ همچنین دو ضربه سر زدند. باز تکرار می کنم آن ها هم ملی پوشهای خوبی مثل ملی پوشان ما دارند. باز هم به داور بازی و سوت زدن فینال المپیک تبریک می گویم. نمی دانم آیا می توانید درک کنید چه افتخار بزرگی نصیب یک داور ایرانی شده است؟ به هر سه داور بابت این اتفاق تبریک می گویم. حالا صحنه ای که روی طارمی خطا شد نمی دانم بیرون بوده یا داخل محوطه؟ اگر داخل هم بود به هر حال موقعیتی است که سخت می توان در آن لحظه تصمیم گرفت.

وی درباره صحبت منصوریان که گفته بود بیراوند بهترین بازیکن زمین بود گفت: درست است که بیرانوند خیلی خوب بود و ضربه ای از کاوه رضایی را گرفت اما این عادی است که بتوان توپ را از 40 متری مهار کرد. ناعادلانه است از بیرانوند تعریف کنیم و بقیه را فراموش کنیم. کل تیم ما خوب بود.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوال  مبنی بر اینکه چرا برای ترمیم جناح چپ پرسپولیس برنامه ای نداشتند با توجه به اینکه استقلال برای سمت راست خود و جناح چپ پرسپولیس برنامه داشت تاکید کرد ما خیلی خوب حیدری و غفوری را مهار کردیم. فرشاد و ربیع خواه از عهده این کار به خوبی برآمدند. ضمن این که ربیع خواه در ضربات آخر به حمله اضافه می شد. فرشاد هم سه موقعیت داشت که به خوبی به سایرین اضافه می شد.

وی درباره اینکه به نظر می رسید دست پرسپولیس در این بازی پرتر از استقلال است اذعان داشت: موافق نیستم. به بازیکنان خود گفته بودم وقتی از استقلال صحبت می کنیم از تیم کوچک و عادی صحبت نمی کنیم. تیم امسال از تیم پارسال بهتر شده و امثال مجیدی و کریمی که پارسال فیکس بودند الان ذخیره شده اند. آن ها تیم خود را برای قهرمانی بسته اند. رحمانی الان رزرو آنها است. قربانی بازیکن خوبی در نفت بود. آن ها بسیار نفرات عالی ای دارند.

برانکو در خاتمه بیان داشت: نباید یادمان برود که پیش از بازی مشکلات زیادی داشتیم. بعد از چند بازی عالی یک ماه لیگ تعطیل می شود و بعد از تعطیلات باید با تراکتور، استقلال و سپاهان نیز بازی کنیم و آن گاه دوباره لیگ تعطیل می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)