پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:تمام بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای پیروزی مقابل گسترش فولاد به میدان خواهیم رفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس، درباره دیدار مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: تمام تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند برای برد به زمین مسابقه می آیند و اینکه بگوییم تیمی ضعیف است و آن را دست کم بگیریم اصلا درست نیست. تیم گسترش فولاد یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. مربی باهوشی در این تیم حضور دارد. ما هیچ موقع حریف مان را دست کم نمی گیریم. در این چند روزه تمرینات خوبی داشتیم. برنامه تمرینی ما منظم بوده و آماده بازی برابر تیم گسترش فولاد هستیم.

وی درباره اینکه مهدی طارمی و علی علیپور در ترکیب تیم پرسپولیس به علت محرومیت حضور ندارند گفت: ما دو بازیکن خوب و موثرمان را در اختیار نداریم. اما بازیکنان دیگر ما همانند بن سون، عالیشاه و مسلمان می توانند به ما کمک کنند و ما 11 بازیکن کامل را به میدان می فرستیم. دو روز است که بازیکنان تیم امید به ما ملحق شدند که می توانند به ما در این مسابقه کمک کنند. تمام بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای پیروزی مقابل گسترش فولاد به میدان خواهیم رفت تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

وی درباره اینکه آیا مشکل گلزنی پرسپولیس حل شده و دیگر هواداران دغدغه نخواهند داشت گفت: در اردوی کیش و همین طور در چندروزی که در تهران تمرین داشتیم به این موضوع پرداختیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم به بازیکنان نیز نکاتی را یادآور شدیم. هم از لحاظ روحی و هم تمرینی با مهاجمین هافبک ها تمریناتی را داشته ایم. البته این مشکل طی چند مرحله باید حل شود.

وی درباره اینکه مشکل پنالتی زدن تیم نیز در چه وضعیتی است گفت:  در این چند روز تمرینات پنالتی زدن نیز انجام دادیم و بازیکنانی را برای این موضوع انتخاب کرده ایم.

برانکو در پایان درباره اینکه آیا توقع هواداران برآورده خواهد شد نیز گفت: ما همه توان و سعی مان این است که تیم نتیجه بگیرد  هواداران خوشحال شوند و به هدف مان که رسیدن به صدر جدول است دست پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)