پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی نمایش بزرگ ورزشی خواهد بود و بزرگترین هدف ما در مسابقات همانند بازی گذشته پیروزی است.
 
برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 2 بر صفر مقابل ملوان اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی پیروزی را خواستند و محکم مقابل حریف خود به میدان رفتند. این شادی را با هوادارانمان تقسیم می‌کنیم. فکر می‌کنم بعد از این بازی شیرین‌ترین و بهترین دعوت است که به ورزشگاه بیایند و دربی را ببینند.
 
وی در مورد بازی با ملوان گفت:‌می‌دانستیم بازی سختی داریم به خاطر کسب 3 امتیاز و بعد از پیروزی در مشهد یک مقدار تحت فشار بودیم. در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که کردیم و تعویض‌هایی که داشتیم در نیمه دوم موفق عمل کردیم و بازی را بردیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا کنار گذاشتن طارمی مسائل انضباطی بوده یا چیز دیگری،‌گفت:‌دیدید که ما از هیچ کسی در این مسابقه صرف‌نظر نکردیم. 4 بازیکن دو کارته داشتیم که از همه آنها استفاده کردیم. عدم حضور طارمی فقط انضباطی بود. او دیر به تمرین آمد و ما هم جریمه‌اش کردیم.
 
برانکو در مورد اینکه بنگستون مهاجم این تیم چندین توپ را خراب کرد و سرانجام به گل رسید، گفت: او کاری که باید می‌کرد را انجام داد. یعنی گل زد.3 موقعیت را هم از دست داد اما چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کنیم. با تمرکز تحمل و صبوری همه چیز درست می‌شود. ضمن اینکه از بازی محکم خط دفاعی هم راضی هستم. آنها مقابل تیم خوب ملوان بدون اشتباه حاضر شدند.
 
وی در مورد دربی عنوان کرد: طبیعی است که باید از بازی مقابل استقلال خوشحال شویم و برای من افتخار است که جزئی از این بازی باشم. دربی یک نمایش بزرگ ورزشی خواهد بود. خواست و شوق ما را همه می‌دانند و طبیعی است بزرگ‌ترین هدف ما همانند دربی گذشته پیروزی خواهد بود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)