پرسپولیس نیوز : سرمربی و مربی سابق تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ پس از سال‌ها با یکدیگر ملاقات کردند و صحبت‌های جالبی بین آنها رد و بدل شد.

 برانکو ایوانکوویچ هفته قبل با قبول هدایت پرسپولیس بار دیگر به ایران بازگشت. برانکو 5 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و موفق شد تیم ملی را به جام جهانی 2006 برساند. در آن برهه حسین فرکی به عنوان دستیار برانکو در تیم ملی فعالیت می‌کرد. فردا پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم می‌روند که هدایت پرسپولیس بر عهده برانکو ایوانکوویچ و هدایت سپاهان بر عهده حسین فرکی است. فرکی پس از اتمام نشست مطبوعاتی قبل از دیدار پرسپولیس 25 دقیقه منتظر ماند تا ایوانکوویچ به سالن برسد و با او دیدار کند.

وقتی برانکو وارد سازمان لیگ شد به سمت فرکی رفت و این دو نفر برای لحظاتی یکدیگر را به آغوش کشیدند و فضای بسیار زیبایی را به  نمایش گذاشتند و اشک در چشمان هر دو نفر حلقه زد. فرکی بعد از  دیدن ایوانکویوچ به او گفت خیلی خوشحالم که پس از سال‌ها تو را می‌بینم. از تو چیزهای زیادی آموختم و حالا سال‌های سال از آن زمان می‌گذرد. درباره برخورد ما دو نفر اجازه بدهید خانواده من قضاوت کنند. آنها می‌گویند برانکو هیچ فرقی نکرده اما می‌بینید من موهایم سفید شده است.

ایوانکوویچ در پاسخ به این صحبت فرکی اظهار داشت: در جایی که مربیگری می‌کنی این مسئله عجیب نیست!(با خنده)

سرمربی سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد:‌ تا به الان منتظر بودم تو را ببینم صحبت‌هایت را در برنامه 90 گوش کردم. از محبتت ممنونم. بنده هم سعی کردم حق مطلب را در مورد تو ادا کنم. بعد از 9 سال راحت‌تر می‌توانیم در مورد آن مسائل صحبت کنیم و حقیقت را بگوییم. به قول معروف کوه به کوه نمی‌رسد ولی آدم به آدم می‌رسد. اکنون ما به هم رسیدیم. حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند و امروز حقیقت عیان شد. به من می‌گفتند اگر برانکو را ببینی به او چه می‌گویی. گفتم نمی‌توانم خاطراتم را در 2-3 دقیقه بیان کنم. پس بهترین کار این است که دل‌هایمان را به هم بچسبانیم تا احساس‌مان منتقل شود.(در این لحظه برانکو و فرکی یکدیگر را بغل کردند).

برانکو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. مشکلاتی را در آن چند سال داشتم که طی 50 سال با آن روبرو نشده بودیم. این مسائل با ما می‌ماند تا وقتی که ما را درون قبر بگذارند. خوشحالم یک دوره با هم همکار بودیم و حالا به عنوان دو رفیق و رقیب باید مقابل هم قرار بگیریم و این خیلی شیرین است.

فرکی در پاسخ به این صحبت برانکو اظهار داشت: معلم، معلم است و شاگرد هم شاگرد. هنوز شاگرد تو هستم و طبق فرهنگی که داریم برای بازی فردا از تو رخصت می‌گیرم.

برانکو عنوان کرد: خیلی خوشحالم از اینکه دوباره می‌بینمت می‌خواهم یک روز به تهران بیایی و به عنوان میهمان من به رستورانی برویم تا با یکدیگر غذا بخوریم و از خاطرات بگوییم. سپس ایوانکوویچ به نماینده باشگاه سپاهان عنوان کرد شما خیلی شانس داشتید که فرکی را به عنوان سرمربی انتخاب کردید و او گزینه بسیار خوبی است. ابتدا انتخاب زلاتکو کرانچار تصمیم بسیار مناسبی بود و سپس فرکی بهترین جانشین برای او بود. او نتایج خیلی خوبی در فوتبال ایران گرفته و همه از آنها به خوبی اطلاع دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)