پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر قرار بود با دلال بازیکن جذب کنیم نیازی به کمیته نقل و انتقالات نداشتیم.

برانکو ایوانکوویچ این روزها به شدت به دنبال آمادگی سرخپوشان است تا با شروع رقابت های لیگ استارت پرقدرتی داشته باشد. وی در خصوص مسائل مختلف به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

 

*اردوی تدارکاتی ترکیه را چطور دیدید؟

به نظرم اردوی بسیار خوبی بود. همه چیز چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ زمین تمرین و تمام آنچه که برای یک اردوی ایده آل نیاز است فراهم بود. فکر می کنم با توجه به شرایطی که بازیکنان پرسپولیس داشتند و انگیزه ای که من در آنها دیدم تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. ما امسال سال بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل بچه ها باید با انگیزه و انرژی زیادی به تمرین بپردازند تا در ادامه راه با یک روند مناسب به جلو برویم.

*در اردوی ترکیه 3 دیدار دوستانه برگزار کردید که در این 3 دیدار پرسپولیس هیچ گلی دریافت نکرد و توانست 7 گل هم به ثمر برساند.

ما در دیدار اول مقابل تیمی قرار گرفتیم که در سوپرلیگ ترکیه حضور داشت و از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اصلا قابل قیاس با تیم پرسپولیس نبود اما بازیکنان بازی خیلی خوبی را انجام دادند و به طور کل 3 دیداری که در ترکیه داشتیم بازی های بسیار خوب و مفیدی بود اما به طور کلی باید بگویم ما هنوز قبل از شروع رقابت های لیگ 3 بازی دوستانه کم داریم تا به مرز آمادگی صددرصد برسیم که البته زمان دیگر برای ما وجود ندارد.

*آیا این شرایط و این روند سرخپوشان در لیگ  هم ادامه پیدا خواهد کرد؟

دیدارهای لیگ با بازی های دوستانه کاملا متفاوت است و نمی تواند دلیلی بر این باشد که چون هر تیمی در بازی های تدارکاتی اش پیروز می شود پس حتما در لیگ هم پیروز است و یا اینکه اگر در بازی های تدارکاتی اش شکست بخورد پس در لیگ حتما می بازد. آنچه وجود دارد این است که هر تیم برای موفقیت باید تلاش کند تا بتواند ثمره اش را ببیند.

*وضعیت ایمان صادقی به کجا رسید؟

من نظر خودم را درباره این دروازه بان به کمیته فنی باشگاه اعلام کردم.دیگر در این باره صحبتی ندارم.اگر کمیته فنی باشگاه صلاح بداند با او قرارداد می بندیم.در هر صورت کمیته فنی است که نظر نهایی را درباره این بازیکن خواهد داد.

*درباره قرعه کشی لیگ برتر چه نظری دارید؟

 در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.برای ما همه مسابقات حکم فینال را دارند و سعی می کنیم در هر مسابقه به حریف به حکم تنها بازی پیش از قهرمانی فکر کنیم.

 *امیر عابدینی؛مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی شده که یک دلال تیم جدید سرخپوشان را بسته است.در این باره چه نظری دارید؟

من اصلا نمی دانم دلال یعنی چه. اگر قرار بود با دلال بازیکن جذب کنیم نیازی به کمیته نقل و انتقالات نداشتیم.من بازیکنان را با نظر مستقیم خودم و مشورت با کمیته نقل و انتقالات جذب کردم و باز هم تکرار می کنم اصلا نمی فهمم دلال یعنی چه. من مربی نیستم که بخواهم بدون تایید خودم بازیکنی را جذب کنم و تا روی یک بازیکن نظر قطعی نداشته باشم آن بازیکن را جذب نخواهم کرد.

*در یکی از رسانه ها نوشته شده بود شما برای عدم جذب سیدجلال حسینی روی یک کاغذ به کمیته نقل و انتقالات نوشته اید و آن را امضا کرده اید آیا این درست است؟

 نمی دانم این مسائل چطور در رسانه ها مطرح می شود وقتی من اصلا از آن خبر ندارم. آنچه وجود دارد این است که برای نقل و انتقالات همیشه دو اتفاق وجود دارد که باعث می شود یک باشگاه نتواند بازیکن مورد نظرش را جذب کند. یا اینکه عملا نمی تواند آن بازیکن را بگیرد و یا اینکه باشگاه پولش را ندارد که پرداخت کند و اصلا احتیاجی به نامه نگاری نیست.

*در جشن امشب بهترین های لیگ شرکت خواهید کرد؟

من اصلا خبر نداشتم که امشب چنین جشنی قرار است برگزار شود و کسی هم چیزی به من نگفته بود و در این باره هیچ چیز نمی دانم که بخواهم روی آن فکر کنم که می روم یا نه. 

*حالا اگر به شما اطلاع دهند در این مراسم شرکت می کنید؟

من برنامه های خودم را دارم اما متاسفانه کسی مرا برای حضور در این مراسم دعوت نکرد و بعید می دانم در آن شرکت کنم. چون من برنامه ریزی خودم را انجام می دهم و اگر قرار بود در مراسم شرکت کنم باید حتما از قبل به من اطلاع می دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)