پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: این اتفاق نه تنها شهر بابل بلکه کل ایران و جهان را ناراحت کرد.

 برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای خانواده هادی نوروزی از خداوند آرزوی صبر می کنم. این ضایعه نه تنها اهالی روستای زادگاهش و شهر بابل بلکه کل مردم ایران و جهان را غمگین کرد. نوروزی، کاپیتان تیم ما بود و هر کسی نمی‌تواند کاپیتان پرسپولیس باشد. این در واقع ارتش 40 میلیونی ماست.

وی در این باره که آیا خوب است لباس شماره 24 پرسپولیس بایگانی شود، اظهار داشت: بله. به نظر من هم این کار یک کار پسندیده است تا از این طریق همیشه یاد و خاطره هادی نوروزی در باشگاه پرسپولیس زنده بماند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق هستید پیراهن 24 نوروزی بایگانی شود گفت:‌ همه ما هادی نوروزی هستیم. من هم موافقم که این شماره بایگانی شود و به نام هادی بماند. فکر می‌کنم باشگاه هم از این موضوع حمایت کند. یک کلمه واقعا برای هادی کم است. با توجه به شخصیت هادی نوروزی یک جمله برای وصف او کم است.

برانکو در این باره که اگر بخواهد یک جمله به خانواده نوروزی بگوید چه می گوید، بیان داشت: من در یک جمله نمی توانم همه احساسم را به خانواده نوروزی بیان کنم. این غم بسیار بزرگ است و در یک جمله یا کلمه نمی گنجد. فقط از خدا می خواهم که به خانواده و بازماندگانش صبر عطا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)