پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید بازی با استقلال در ضمیر ناخودآگاه بازیکنانم بود که آن طور که می‌خواستیم بازی نکردیم.

برانکو ایوانکوویچ  در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: ما بازی خوبی انجام ندادیم چرا که می‌خواستیم این بازی را ببریم اما در کل به نظرم بازی سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم. ما حتی تلاش کردیم مهاجم دوم را به تیم ملحق کنیم تا در نیمه دوم نتیجه را برگردانیم و حتی میل داشتیم تا در صورتی که بشود به برتری برسیم اما گل دوم را از روی ضربه ایستگاهی خوردیم که قاعدتاً نباید چنین گل‌هایی را بخوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید پرسپولیس دیروز با انگیزه زیادی بازی نکرد، ادامه داد: شاید در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان ما حضور در بازی استقلال وجود داشت و به همین دلیل بود که آن قدرتی که از بازیکنان انتظار داشتم را نتوانستم در این بازی ببینم اما علی‌رغم اینکه بازی بزرگ مقابل استقلال را در پیش داشتیم دیروز تعداد زیادی از بازیکنان ما حضور نداشت و این عذر و بهانه‌ای نیست برای اینکه بخواهیم اینگونه بازی کنیم و اعتقاد دارم گسترش بهتر از ما بود و به آنها تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)