پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با توجه به قیمتی که من در بازار تجاری فوتبال جهان دارم، با 50 درصد قیمت واقعی ام به ایران آمدم.

برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اذعان داشت: این وقفه کاملا به نفع ما بود. البته برای بازیکنانی که در کنار ما بودند چون 7 بازیکن در تیم های ملی حضور دارند از جمله سه بازیکن بزرگسالان و سه بازیکن امید و بن سون که به هندوراس رفته است. همانطور که می دانید در خلال تابستان بازیکنان در سه، چهار موج به ما ملحق شدند و لازم بود که زمانی برای همسان سازی آنها وجود داشته باشد. آنچه باعث رضایت من می شود، تحمل این شرایط توسط بازیکنان است. آنها به خوبی توانستند خود را با این شرایط منطبق سازند.

وی در رابطه با دیدار پرسپولیس در جام حذفی ادامه داد: می دانید که بازیکنان ملی پوش ما قبل از مسابقه با پیکان تنها دو روز زودتر به  جمع ما ملحق می شوند و با توجه به به تغییر آب و هوای این دو محل کار تطبیق آنها با آب و هوا سخت است. ضمن اینکه بیش از نیمی از بازیکنان فیکس ما در کنار ما نیستند و این مساله آماده سازی و هماهنگی ما را مشکل می کند. تلاش می کنیم که با این شرایط برای مسابقه با پیکان و بعد سایپا آماده شویم.

سرمربی پرسپولیس در این باره که بن سون در تیم ملی هندوراس برخلاف پرسپولیس عملکرد موفقی داشته استگفت: بن سون یک روز قبل از آغاز لیگ به ما ملحق شد و طبیعی است که در این فرصت کم سایر رقبایش چون طارمی، عالیشاه و علیپور از فرصت استفاده کردند  و خود را به تیم تحمیل کردند. من در چنین شرایطی اولویت را به بازیکنان ایرانی می دهم و همین زمان 10 روزه نیز فرصت خوبی به این بازیکنان ایرانی می دهد زیرا بن سون باید یک سرو گردن از رقبایش بالاتر باشد.

برانکو درباره اینکه با یک میلیاردو هشتصد میلیون گران ترین مربی ایران است اذعان داشت: من نمی‌دانم گران‌ترین مربی لیگ هستم یا نه و نمی‌دانم چرا سازمان لیگ اقدام به این کار کرد. در همه جای دنیا رقم‌ بازیکنان و مربیان جزو اسرار آنها و کارفرمای باشگاه به حساب می‌آید. اینکه من گران‌ترین مربی لیگ هستم یا فرد دیگری را تا الان پیگیری نکردم اما این را می‌دانم که با توجه به قیمتی که من در بازار تجاری فوتبال جهان دارم، با 50 درصد قیمت واقعی ام به ایران آمدم. من در دو جام جهانی حضور داشتم و با کرواسی عنوان سوم جهان را کسب کردم. قهرمان کرواسی با دینامو زاگرب و قهرمان لیگ چین شدم. در همان سال به عنوان ارزشمندترین شخصیت ورزشی چین انتخاب شدم. با تیم ملی ایران هم قهرمان بازی های آسیایی و تیم سوم جام ملت های آسیا شدیم. با این حال اعتقاد من این است با این کادری که من دارم در حال حاضر ارزان‌ترین کادر 10 سال اخیر هستیم و گران نیستیم اما اینکه گران‌ترین سرمربی لیگ هستم را نمی‌دانم.

وی درباره جایگاه چهاردهمی پرسپولیس گفت: من قبل از مسابقه با فولاد گفته بودم که بازیکنان ما با تمام توان خود در زمین حاضر شده و برای رسیدن به چیزی که حقشان است می جنگند. آنها هم با تمام وجود زحمت کشیدند. همین نوع بازی خوشبینی من را به تیم بیشتر می کند زیرا می بینم که کیفیت بازیکنان تا چه اندازه است. جاه طلبی ما در لیگ و جام حذفی حداکثر میزان ممکن است و من گفته ام که می خواهیم به هر دو جام حمله ور شویم. به تیمم ایمان و اعتقاد دارم و انشاءالله با حمایت هواداران تیم شگفت‌آوری خواهیم شد.

 سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نمی‌ترسد بازیکنان تیمش به خاطر عدم دریافت مطالباتشان مجدد اعتصاب کنند، گفت: تا جایی که من می‌دانم در همه باشگاه‌ها مشکلات مالی وجود دارد به این خاطر خودم را با این مسائل خسته نمی‌کنم و قطعا بازیکنان هم همین فکر را می‌کنند. همه ما باور داریم مسئولان باشگاه در خصوص قولی که در مورد پرداخت‌ها به ما دادند عمل خواهند کرد.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگاران که چه احساسی دارد از اینکه یک بار دیگر رضا چلنگر را به عنوان مترجم در کنار خود می بیند، به شوخی اظهار داشت: فکر می کنم همه شما برای دیدن او اینجا آمده اید اما بدانید رضا از فردا دیگر با ما نیست.

 برانکو در پایان در واکنش به  این موضوع که فردا روز سالگرد برتری 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در سال 52 است گفت: فردا روز هواداران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)