پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی گسترش فولاد سزاوارانه بود.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تبریک می‌گویم به گسترش فولاد، پیروزی این تیم سزاوارنه بود. آنها تیم برتر زمین بودند. انتظار داشتم با وجود ترکیبی که انتخاب شده بود بهتر ظاهر شویم. می‌خواستیم بهتر بازی و برای برد تلاش کنیم اما به حد زیاد مصمم نبودیم.

وی در خصوص ترکیب متفاوت پرسپولیس و برای بازی با گسترش فولاد برای اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس ناخودآگاه فکرشان به بازی روز جمعه با استقلال معطوف بوده است، اظهار داشت: امروز بازیکنان جوان زیادی را بازی دادیم. بعضی از بازیکنان ما هرگز در پستی که امروز بازی کرده بودند به میدان نرفتند. حتی از برخی از بازیکنانم بسیار راضی هستم. طبیعی است که ما بخواهیم مردانه و جوانمردانه بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: همانطور که شما هم گفتید در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان ما بازی روز جمعه با استقلال تأثیر فراوانی داشت. هر چه از بازی می‌گذشت بخش بیشتری از ذهن بازیکنان مشغول بازی روز جمعه می‌شد.

برانکو با انتقاد از عملکرد خط دفاع تیمش یادآور شد: امروز بازیکنان جدید زیادی در ترکیب اصلی داشتیم و آنها در صحنه گل اول بسیار ساده‌لوحانه رفتار کردند. قطعاً از بین این نفرات تعدادی فصل بعد در جمع ما نخواهند بود و نفراتی نیز در تیم می‌مانند. مطمئن باشید برای فصل بعد تیمی خواهیم ساخت که هواداران انتظار آن را دارند و فوتبال ایران به آن نیاز دارد.

وی در واکنش به این سوال که چرا تیمش در این بازی بدون نفرات اصلی به میدان آمد، گفت: در نشست قبل هم این سوال از من شد و گفتم که ما با یک هدف به میدان آمده‌ایم و حریفمان با هدف دیگری. طبیعی است بازیکنان گسترش فولاد انگیزه بیشتری برای این بازی داشته و در میدان جاه‌طلبانه ظاهر شوند.

برانکو تصریح کرد: هر کاری که می‌توانستم برای بالا بردن انگیزه در تیمم ایجاد کردم و حتی تعویض‌های تهاجمی داشتیم و به بازیکنان کناری نیز دستور دادم که در حملات شرکت کنند. می‌توانستیم در دقایق پایانی نه تنها به گل تساوی بلکه به گل تساوی هم دست پیدا کنیم. گسترش فولاد در این بازی به مراتب بهتر از ما بازی کرد و سزاوار پیروزی بود. من می‌پذیرم که تیمم در سطح پرسپولیس نبود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا از این بازی استقبال خوبی نشد گفت: با توجه به اینکه هواداران تبریزی به سمت تهران حرکت کرده بودند تا تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی تشویق کنند. ما انتظار این را داشتیم که امروز هواداران بسیار کمی به ورزشگاه گسترش فولاد بیایند به هر حال تیم گسترش تیم نوپایی است و زمان می‌برد تا بتواند هوادار را به سمت خود بکشاند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از آمدن به پرسپولیس پشیمان شده است، یادآور شد: بارها تأکید کردم که هرگز از آمدن به پرسپولیس پشیمان نیستم و آمده‌ام تا مشکلات این تیم را مرتفع کنم. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد  ومن از آینده نترسیده و تمام مسئولیت‌های به موفقیت‌رساندن این تیم را به دوش می‌کشم.

وی در خصوص اینکه به میلاد کمندانی اعتماد کرد و از او راضی است یا نه گفت: سخت است بخواهیم راجع به ستاره‌ها صحبت کنیم اما اگر به یاد داشته باشید در دیدار با پیکان از این بازیکن استفاده کردیم و در آن موقع دیده شد که این بازیکن چگونه جواب اعتماد ما را داد. بعد از آن بازی بسیار جدی روی کمندانی حساب باز کردیم. فضا برای پیشرفت این بازیکن شرایط مهیا است اما همه چیز به خود بستگی دارد که چه کیفیتی از خودش نشان دهد. کمندانی یک بازیکن زحمتکش‌ و تلاشگر است که این پیش شرط‌های مهم برای به وجود آمدن یک بازیکن بزرگ در پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت: باید به مالک گسترش تبریک بگویم چون او سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و این باشگاه در آینده به یک باشگاه بزرگ تبدیل خواهد شد. آنها جوان هستند اما استارت خوبی در مدت زمان کوتاه داشتند و می‌دانم عرض اندام کردن در کنار تراکتورسازی و ماشین‌سازی راحت نیست. گسترش هر سال بهبود پیدا می‌کند و باعث افتخار و فخر فوتبال ایران خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)