پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس گفت که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی تماسی نداشته و در این شرایط به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کشورش فکر هم نمی‌کند.
 
برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در خصوص وضعیت سرخپوشان پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، گفت: اولین بازی جام حذفی ما فردا مقابل پیکان خواهد بود و همانطور که قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام، هدف ما در جام حذفی و لیگ برتر قرار گرفتن در بالاترین رده‌ها خواهد بود.
 
سرمربی پرسپولیس با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش پس از دیدار مقابل فولاد و در تعطیلات لیگ افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی با خوش‌بینی زیاد و شور بسیار بالا وارد جام حذفی شویم.
 
وی اظهار داشت: هم در ایران و هم در دیگر کشورهای جهان مسابقات جام حذفی حساسیت خودش را دارد، خیلی از مواقع پیش می‌آید که تیم‌های مدعی نمی‌توانند در جام حذفی به موفقیت دست پیدا کنند به خاطر همین ما خودمان را آماده کرده‌ایم که فردا غافلگیر نشویم. با تمام احترامی که برای پیکان قائلم اما فردا برای پیروز شدن به میدان می‌رویم.
 
برانکو گفت: تا آنجایی که به من مربوط می‌شود هنوز نتوانسته‌ام بازیکنان ملی‌پوشمان را ببینم. آنها روز گذشته برای اخذی ویزای گوام به دبی رفته بودند، بنسون هم که تازه شب گذشته به تهران رسیده اما امروز همگی دور هم جمع می‌شویم تا ببینیم وضعیت تیم‌مان به چه صورت است. فقط باید تاکید کنم که آن بخشی از تیم که در این مدت در تهران بوده‌اند عالی کار کرده‌اند و من از آنها به خاطر جدیتی که در کار داشتند تشکر می‌کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنانی که فردا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در کورس رقابت با دیگر بازیکنان نیستند، عبارتند از: لوکا ماریچ، بنسون، وحید حیدریه که متاسفانه پس از بازگشت از اردوی تیم امید هنوز کمی مصدومیت دار. البته با اطلاعاتی که از دستیار کارلوس کی‌روش گرفتم می‌دانم عالیشاه، طارمی و رضائیان در سلامت کامل هستند و انتظار داریم که فردا جزو کاندیداهای اصلی برای بازی کردن باشند.
 
برانکو در خصوص اینکه چقدر از پیکان شناخت دارد، گفت: بازی آخر پیکان را از طریق دی‌وی‌دی دیده‌ام و به همان نظری که قبل از دیدن تیم داشتم؛ رسیدم، یعنی ما فردا با تیمی بازی داریم که پس از سقوط به لیگ خیلی سریع خودش را جمع و جور کرده، به خاطر همین انتظار دیدار سختی را می‌کشیم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت حضورش در تیم ملی کرواسی اظهار داشت: تیم ملی کرواسی سرمربی خود را عوض کرده و طبیعی است که همیشه در این مواقع نام من برای هدایت تیم ملی کشورم روی زبان‌ها می‌افتد. من بهترین مربی کشورم هستم که نتایج خوبی هم در کرواسی گرفته‌ام به خاطر همین مطبوعات در اینگونه مواقع سریع نام من را مطرح می‌کنند اما در این مورد هنوز هیچ شخصی از طرف فدراسیون فوتبال کرواسی با من تماس نداشته است.
 
برانکو در واکنش به تحلیل امروز یکی از سایت‌های ورزشی کرواسی مبنی بر اینکه او نسبت به کاپلو یا یورگن کلوپ مربی ارزان‌تری است و به خاطر همین فدراسیون کرواسی روی وی نظر دارد، عنوان کرد: مربیانی مانند کلوپ، کاپلو یا آنچلوتی مربیان بسیار خوبی هستند و قطعا ارزش خاص خودشان را دارند اما می‌دانید که حتی کشوری مانند انگلیس که خواستگاه فوتبال جهان است، مربی خارجی مانند کاپلو استخدام می‌کند. طبیعی است که همیشه مربیان خارجی گران‌تر از مربیان داخلی هستند، این قانونی است که در کرواسی، روسیه، انگلستان و حتی ایران و البته بقیه نقاط جهان هم وجود دارد.
 
وی درباره اینکه آیا اگر پیشنهاد رسمی از فدراسیون کرواسی به او برسد، قبول می‌کند یا نه، گفت: این یک سوال نسبی است که به آن پاسخ نمی‌دهم. تا الان نسبت به این موضوع فکر هم نکرده‌ام و تمام این بحث‌ها، حرف و حدیث است.
 
به گزارش تسنم در پایان این نشست خبری پندار خمارلو  مدیر روابط رسانه‌ای در خصوص علت محرومیت یک‌جلسه‌ای‌اش از طرف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پس از بازی با ذو‌ب‌آهن محمود خوردبین خطاب به داور گفت که 7-8 بار صحنه پنالتی ذوب‌آهن را دیده‌ایم که این توپ اصلا پنالتی نبوده است. من هم به داور گفتم که بهتر است یک بار دیگر صحنه پنالتی را ببیند اما در گزارش بازی نوشته‌اند که من به داور فحاشی کرده‌ام. این در شرایطی است که دوستانی که من را می‌شناسند می‌دانند چنین شخصیتی ندارم. به هر حال این رای قطعی بود که ما نتوانستیم به آن اعتراض کنیم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)