پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: به ذوب آهن تبریک می گویم که در بازیهای اخیر نتایج خوبی گرفته است

 برانکو ایوانکوویچ درباره بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از هر چیز عذرخواهی می کنم زیرا امکان حضور در کنفرانس خبری را نداشتیم و نتوانستیم به وظایف خودمان عمل می کنم اما الان از فرصت استفاده می کنم و چند جمله از این بازی می گویم. قبل از هر چیزی به ذوب آهن به خاطر بازیهای اخیرش تبریک می گویم. این تیم در بازیهای اخیر نتایج خوبی گرفته است و ما هم کاملا می دانیم که چه بازی مقابل این تیم داریم. آن ها کاملا سرسخت هستند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با مسابقه با ذوب آهن گفت: سال گذشته مقابل این تیم سه بازی جذاب و دیدنی برگزار کردیم. به همین ترتیب امسال هم انتظار دارم یک دربی واقعی داشته باشیم که بین پرسپولیس صدرنشین و تیم سوم جدول برگزار می شود. قطعا هم هواداران استادیوم و هم هواداران در پای گیرنده های تلویزیون از این بازی لذت خواهند برد.

وی درباره غایبان بازی فردا اذعان داشت: ما فردا بیرانوند را در اختیار نخواهیم داشت و عالیشاه هم به دلیل مصدومیت در کنار ما نیست. همه بازیکنان خوب و سالم و سرحل هستند

برانکو درباره هدف پرسپولیس از این مسابقه اظهار داشت: با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم و رقابت های سنتی که بین پرسپولیس و تیم های اصفهانی داریم، مثل همیشه برای برد می رویم. می دانم که کار اسانی نداریم و به بچه ها گوشزد کرده ام که حریف خیلی آماده است.  آقای گل لیگ در این تیم بازی می کند اما فلسفه ما پیروزی در این مسابقه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)