پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس گفت: فرکی مربی بسیار باکیفیتی و باهوشی است؛ من به رفاقت و رقابت با او افتخار می کنم.

برانکو ایوانکوویچ درباره بازی روز جمعه با سایپا در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: امروز سایپا بازی دارد. ما روز جمعه می دانیم چه مسابقه سختی در انتظارمان است. کار سختی داریم.

وی درادامه افزود: فرکی مربی بسیار باکیفیتی و باهوشی است. من به رفاقت و رقابت با او افتخار می کنم. او دوست بزرگ من است و خوشحالم که بازهم او را می بینم. این قشنگ ترین مساله ممکن است. همانطور که ما به دنبال برد هستیم. آنها هم به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهند بود. انشالله که لیگ را با یک برد بسیار خوب دوباره آغاز کنیم. نباید فراموش کنیم که فرکی هم می خواهد روز جمعه به پیروزی برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت رامین رضاییان گفت: رامین متاسفانه مصدوم شد. او از ناحیه کمر آسیب دیده است و امیدوارم که مصدومیتش چندان جدی نباشد تا بتوانیم او را در کنار خود داشته باشیم.

برانکو در پایان درباره حضور پروین در بازی دوستانه مقابل پاراگ اذعان داشت: اقای پروین هر وقت می آید شور و شعف خاصی ایجاد می کند. ایشان در باشگاه هم زمانی که بازیکن بود و هم زمانی که مربی بود از حمایتش کوتاهی نکرد و این بزرگترین افتخار برای ماست. دوست داشتیم بیشتر بیایند و کنار ما باشند اما حیف که این اتفاق نمی افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)