پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:دیگر مسائل مربوط به بحث بحث داوری را پیگیری نمی کنم ولی وقتی وزیر به مساله ورود کرده یعنی مشکلی وجود داشته است.

برانکو ایوانکوویچ درباره مسائل مربوط به داوری جنجالی مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرد. وی همچنین درباره ورود وزارت ورزش به این موضوع و اهمیت بالای مشکلات موجود مطالبی را بیان کرد. سرمربی پرسپولیس در ارتباط با خداحافظی زندی، دلیل اصفهان نرفتن رضائیان و مسائلی از این دست حرف زد. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید.

 

*پس از اتفاقات تلخ مربوط به درگذشت کاپیتان پرسپولیس و ماجراهای مربوط به بازی جام حذفی آیا 48 ساعت مرخصی برای تجدید قوای شما کافی بود؟

خیر! طبیعی است که پس از روزهای سختی که در این مدت در پرسپولیس داشتم این دو روز نمی توانست برای استراحت من کافی باشد. چراکه بخشی از همین دو روز مرخصی هم به رفت و برگشت از تهران تا کرواسی و بالعکس سپری شد. 

*در زاگرب اخبار مربوط به داوری بازی ذوب آهن را دنبال می کردید؟

خیر. فرصتی برای این کار نداشتم. ضمن اینکه دیگر نمی خواهم ذهنم را درگیر این مسائل کنم. ما از حالا فقط باید برای لیگ برتر تلاش کنیم و سعی کردم در این دو روز همه اتفاقات روزهای اخیر را از ذهنم پاک کنم تا برای سختی های کار در روزهای آینده در تمرینات و مسابقات لیگ برتر آمادگی لازم را داشته باشم. 

*خبر دارید که وزارت ورزش به موضوع داوری ها ورود کرده است؟

نه. ولی این موضوع برایم جالب است. پس مشخص شد که مشکلی وجود داشته که مسئولان رده بالای ورزش به آن ورود کرده اند.

*می دانید که کفاشیان، تاج و اصفهانیان به وزارت ورزش احضار شده اند؟

اگر به خاطر این موضوع باشد که شما می گویید و رفته اند تا ماجرا را به نوعی حل و فصل کنند اهمیت کار را نشان می دهد. مشخص می کند که قطعا مشکلی وجود داشته که مقامات فدراسیون را به وزارت ورزش دعوت کرده اند. 

*تا چه اندازه امیدوارید که این صحبت ها در ادامه مسابقات به قضاوت بی اشتباه داوران برای پرسپولیس منتج شود؟

قبل از هر چیز باید بگویم جای تاسف دارد که وزیر ورزش کشور شما مجبور شود به خاطر یک موضوع پیش پا افتاده وقت و کارش را برای این مساله صرف کند. قطعا این کار در سطح پرداخته شدن از سوی وزیر ورزش یک مملکت نیست. حتما آقای وزیر کارها و مشغله خیلی بیشتری در وزارتخانه شان دارند اما متاسفم که می بینم وزیر مجبور شده کارش را کنار بگذارد و به این مسائل بپردازد.

*آیا امیدوار هستید که این جلسه به سود پرسپولیس رقم بخورد؟

من همیشه امیدوار هستم و این را به دیگران هم توصیه می کنم. با امیدواری شرایط در نهایت اگر به سود شما نشود به ضررتان هم نخواهد شد.

*قرار بود امروز در تمرین تیم ملی شرکت کنید؟

خیر. من بامداد امروز به تهران رسیده ام و تا همین یک ساعت پیش مشغول استراحت بودم. 

*در روزهای آینده چطور؟ آیا به تمرین تیم ملی سر می زنید؟

خیلی دوست دارم اما متاسفانه به دلیل مشغله کاری این فرصت را ندارم.

*غیبت رامین رضائیان در اردوی اصفهان برای بازی با ذوب آهن و حضور این بازیکن بلافاصله در اردوی تیم ملی سوال برانگیز شد. 

تا جایی که من میدانم رضائیان سرما خورده و مریض بود. طارمی و سوشا مکانی محروم بودند. مانند مترجم من و بابک حاتمی هم مصدوم بود.

*خبر دارید که هموطنان در آستانه سرمربیگری سپاهان است؟

نه. از برنامه های اسکوچیچ خبر ندارم. 

*فریدون زندی شاگرد سابق تان در تیم ملی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خب. این سخت ترین تصمیم در دوران زندگی ورزشی یک بازیکن است. اینکه کسی بخواهد فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد کار بسیار دشواری باید انجام دهد. من بهتر از هر کسی می دانم که فریدون زندی در این مدت چه احساسی داشته و حالا چه حالی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)