پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز ابراز خوشحالی کرد.

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. مهمترین مسئله برد است و به خاطر همین خوشحال هستیم. انتظار چنین بازی را داشتیم، آن هم در مقابل تیمی که چیزی که برای از دست ندادن نداشت.

وی افزود: طبیعی بود که پس از به ثمر نرساندن موقعیت‌های گل، عقب برویم تا گل نخوریم. خط دفاع ما با تمرکز بالا بازی کرد و مرتکب هیچ اشتباهی نشد. در مجموع حریف شانسی روی دروازه ما نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حیف شد که گل‌های بیشتری به ثمر نرساندیم. اگر این اتفاق می‌افتاد، بازیکنان ما بازی راحت‌تر و زیباتری را به نمایش می‌گذاشتند.

«اگر گلهای بعدی را به ثمر می‌رساندیم، بازیکنان ریلکس‌تر به بازی ادامه می‌دادند».برانکو با بیان این جمله خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که وقتی شانس گلزنی را از دست می‌دهیم، مجازات از راه می‌رسد، بنابراین امروز امکان گل خوردن ما وجود داشت. یک بار دیگر این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون آنها استحقاقش را داشتند. از بخش عمده بازی راضی هستم اما مهمتر از همه این است که جا برای بهتر شدن و پیشرفت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فکری به حال خط حمله تیمش نمی‌کند، گفت: اگر قرار بود به این سادگی حل شود، آن وقت فوتبال ورزش جالبی نمی‌شد. بارها گفته‌ام که مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد. مهم این است که به فرصت گل برسیم اما در بازی امروز نزدن موقعیت‌ها سخت‌تر از گل زدن بود. طبیعی است که در تمرینات این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: علاوه براینکه مهاجم باید گلزن باشد، کمی هم باید شانس داشته باشد. شانس‌های گلی که مهدی طارمی از دست داد برای من نشان دهنده این بود که او تلاشش را کرد. از نظر من شاید این بازی بهترین بازی پرسپولیس و طارمی بود، چرا که حرکات و تاکتیک طارمی تیم را وادار به بازی رو به جلو می‌کرد. قبول دارم که برای زدن گل باید بیشتر تلاش کنیم، البته این مسئله را در نظر بگیرید که بازیکنانی چون طارمی، امید عالیشاه و رامین رضاییان و کمال کامیابی‌نیا خسته بودند و 48 ساعت قبل از این دیدار از گوام به ایران بازگشتند، بنابراین مجبور شدم که رامین رضاییان که انرژی‌اش تخلیه شده بود را تعویض کنم.

برانکو تصریح کرد: آمار داریم که بازیکنان ما 12 کیلومتر می‌دَوند اما در بازی امروز به دلیل خستگی ملی‌پوشان برای بازگشت از گوام به تهران و همچنین بازی در زمین مصنوعی کمی انرژی‌ آنها را تخلیه کرده بود. به همین خاطر از بازی امروز ترس داشتم که گلی دریافت نکنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه آیا پرسپولیس گلزن مادرزاد دارد یا خیر گفت: باید مادرزادش کنیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شما به بازیکنان‌تان تبریک می‌گویید اما باید در نظر بگیرید که حریف‌تان استقلال اهواز بود، گفت: مایل نیستم هیچ تیمی را دست‌کم یا تحقیر کنم. استقلال اهواز در بازی قبلی یک امتیاز از قهرمان فصل پیش گرفت. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم، قضیه فرق می‌کرد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

برانکو در خصوص تعطیلات مکرر لیگ برتر عنوان کرد: تعطیلات توافق بین‌المللی است که فیفا برای باشگاه‌ها تعیین کرده است. ما چهار بازیکن در تیم ملی و سه بازیکن در تیم امید داریم و همین شرایط خوبی برای ما ایجاد نمی‌کند و کاری از دست ما بر نمی‌آید.

وی در مورد پیش‌بینی اش از ال‌کلاسیکوی امشب گفت: پیش از این گفته‌ام دو بازی در دنیا مهم هستند که به طور جدی به آن پرداخته می‌شود و مردم علاقه دارند. اولین بازی ال‌کلاسیکو است که خیلی‌ها این بازی را می‌بینند و دومین بازی، پرسپولیس و استقلال است که صد هزار نفر برای تماشای مستقیم به ورزشگاه می‌آیند و 100 هزار نفر غیرمستقیم می‌بینند، البته در آلمان هم دربی داریم ولی خیلی به آن پرداخته نمی‌شود، چون بایرن‌مونیخ خسته کننده شده و مدام می‌برد. در انگلیس و یا ایتالیا اینترمیلان را داریم که مدام می‌برد و قابل مقایسه با رئال مادرید و بارسلونا نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فلسفه من نزدیک به فلسفه بارسلونا بوده اما هوادار رئال مادرید هستم. دو بازیکن به نام‌های مودریچ و کواچیچ شاگردان من هستند که در رئال حضور دارند اما در بارسلونا فقط یک بازیکن به نام راکیتیچ دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)