پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم.

 برانکو ایوانکوویچ درباره درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی اظهار داشت: واقعا خبر دردناکی بود که شنیدم. اصلا باور نمی کنم جوانی به این سن که بسیار بازیکن با اخلاقی بود این اتفاق برایش بیفتد. او در تیم ملی شاگرد من بود و فوتبالیست با ادب و خوش اخلاقی بود.

 

باز هم مثل روز فوت هادی نوروزی غم بزرگی وجودم را فراگرفت.  اولادی یک بازیکن بااستعداد و جوان بود که خبر فوت او اول برایم غیرواقعی به نظر آمد اما تقدیر بر این است که دیگر او را نداشته باشیم. او همین دو هفته پیش در بازی ملوان کنار ما آمد و من باور نمی‌کنم که از دستش داده باشیم.

 

برانکو ایوانکوویچ با ابراز تاسف نسبت به درگذشت مهرداد اولادی اظهار کرد: اولادی یکی از استعدادهای فوتبال ایران بود و در دوره‌ای که من سرمربی تیم ملی ایران بودم یکی از کاندیداهای دعوت به تیم ملی بود.

وی افزود:این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند. اخیرا در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم. به خانواده او، جامعه فوتبال و همین طور باشگاه ملوان تسلیت می گویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)