پرسپولیس نیوز :  مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانستند پیش قرارداد مربیان کروات خود را با وجود اتمام مسابقات پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات مالی خود نسبت به مربیان کرواتش عمل کند و بعد از دستیاران برانکو، این مربی هم مجبور است دست خالی به تعطیلات برود.

با وجود اینکه برانکو و دستیارانش نهایت همکاری را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتند و حتی یک بار هم در مصاحبه‌های خود از وضعیت مالی‌شان از این باشگاه گلایه نکردند، انتظار می‌رفت با پایان یافتن مسابقات لیگ آنها حداقل پیش قراردادهای خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد و بعید است در چند روز آینده در این مورد خبری شود.

با وضعیتی که باشگاه پرسپولیس دارد و منتفی شدن خصوصی شدن این باشگاه باید منتظر ماند تا وزارت ورزش تصمیم جدیدی در خصوص باشگاه پرسپولیس اتخاذ کند و قطعاً این مسئله هم زمان‌بر خواهد بود. در این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مطالبات مربیان کروات خود را که گفته می‌شود مبلغ کمی نیست، نخواهند داشت و باید دید آنها تا چه مدتی به سکوت خود در این زمینه ادامه خواهند داد.

در آخرین صحبت‌هایی که برانکو با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته قرار شده است این مربی بعد از رفتنش به کرواسی  منتظر اقدام باشگاه پرسپولیس در زمینه پرداخت حق و حقوقش بماند. مسئولان باشگاه پرسپولیس به برانکو قول داده‌اند با مشخص شدن اسپانسر جدید این باشگاه پول وی و دستیارنش را به حساب‌شان انتقال خواهند داد.

برانکو قرار است صبح فردا راهی کرواسی شود و شاید قبل از رفتن نشستی را با محمدحسین نژادفلاح داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)