پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با داوری‌ها زحمات بازیکنانم را بر باد می‌دهند،‌اما گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

 برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در نشست خبری صحبتی نکرد و از خبرنگاران خواست که سوالات‌شان را بپرسند که خبرنگاری از او پرسید تیم تان خوب بازی کرد ولی مهاجمان پرسپولیس می‌خواهند نمایشی گل بزنند گفت: از سوال شما تشکر می‌کنم ولی شما به عنوان خبرنگار چرا نباید در مورد داور نظر بدهید. من از شما ناراحت نمی‌شوم ولی انتظار دارم آنچه اتفاق افتاده را بنویسید. ما شانس‌های زیادی داشتیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این یک واقعیت است متاسفانه روز ما به این شکل بود و برای مهاجمان هم پیش می آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی در خصوص اینکه چرا پنالتی را رضاییان و طارمی نزدند، گفت: رضائیان هم می‌خواست پنالتی بزند ولی ضربه عالیشاه هم بد نبود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت شما از ما می‌خواهید در مورد داوری بنویسیم ولی موقعیت‌‌هایتان گل می شد 5 بر 2 به سود شما می شد، گفت: حرف‌تان را قبول دارم ولی این مساله به معنای آن نیست که یک نفر دیگر بخواهد به ما لطمه بزند.

برانکو در مورد اینکه اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است، گفت: دقیقا همین طور است و متاسفانه اشتباهات همیشه به ضرر ماست و همین جا اعلام می‌کنم و زندگی بازیکنانم با فوتبال است. هر روز تمرین می‌کنند ولی خیلی راحت زحمات آنها بر باد می‌رود و انگار که هیچ اتفاقی رخ نداده است اگر کمک داور پرچم نمی‌زد داور حتی پنالتی ما را هم نمی‌گرفت در حالی که با صحنه فقط سه متر فاصله داشت. این احساس‌مان است که می‌بینید.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در نیمه دوم کمی ترس داشت و تیم تان به روانشناس نیاز ندارد، گفت: وقتی بازی یک بر یک شد طارمی موقعیت گلزنی داشت و اگر امتیاز ما تا این هفته بیشتر بود و بازیکنان‌مان راحت‌تر بازی می‌کردیم. اصلا نیازی به روانشناس نداریم و بهترین روانشناس برای بازیکن کادر فنی است و آنها بازیکنان را می‌شناسند و هر روز با آنها زندگی می‌کنند و شما دیدید در بازی ذوب آهن و سپاهان عالی بازی کردیم ولی نتیجه به شکل دیگری رقم خورد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیم‌تان در هفته‌های اخیر با مشکلات داوری روبه رو بود و چه کسی می‌تواند از تیم شما دفاع کند، گفت: از همان بازی با سپاهان نامه‌ای را به فدراسیون زدیم و اعتراض کردیم ولی به نظرم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و ضربه به خودمان باز خواهد گشت و ما نه تنها بازی را امروز باختیم و بلکه یک بازیکن‌مان را برای بازی آینده از دست دادیم.

برانکو در خصوص عملکرد ذوب آهن گفت: خیلی خوب ذوب آهن را می‌شناسیم و به جز یک تیم خوب یک نیمکت قوی هم دارند اما قبول کنید هیچ شانسی روی دروازه‌ما نداشتند و نیمه اول فقط یک شوت زدند و وقتی گل مساوی را به آن شکل خوردیم سخت است که بتوانیم آن گل را جبران کنیم اما این مشکل ماست که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی در خصوص اینکه چرا از محسن مسلمان استفاده نمی‌کند وسوشا مکانی هم زیاد مطمئن بازی نکرد، گفت: به نظر شما مسلمان را به جای چه کسی بازی بدهم؟ فرض کنید او آماده است و شما بگویید او جای چه کسی بازی کند؟ اولویت را به بازیکنانی دادم که آماده‌تر از مسلمان هستند و سوشا هم مطمئن بود ولی در چنین ارسال‌هایی عدم هماهنگی برخی مواقع پیش می‌اید و ما در سه بازی قبل مکانی را نداشتیم ولی به این بازیکن خیلی اطمینان داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)