پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:ما این خوشبختی را داریم که دو نوع سال نو را تبریک بگوییم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز اظهار داشت: سال نو میلادی را تبریک می گویم شما هم عید نوروز را در پیش دارید. ما این خوشبختی را داریم که دو بار سال نو را تبریک بگوییم. بهترین آرزوها را برای شما دارم. در دو حالت آرزوی خوشبختی دارم امیدوارم صدر جدول را حفظ کنید.

وی درباره نقل انتقالات با حضور خلعتبری گفت: در این زمینه هیچ صحبتی نمی کنم. فقط در مورد بازیکنانی که رفتند می توانم صحبت کنم. آرام طبع ، رحمتی، عالیشاه نوراللهی، زاهدی. همانطور که می بینید الان در زمین کسی نیست و فقط بازیکنان اصلی هستند. صحبتی در مورد خلعتبری نشده. هر کس آمد از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می شود. بقیه مسائل را بخواهیم تایید یا تکذیب کنیم فایده ای ندارد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکن دو رگه این تیم گفت: ادام تازهپیش ما آمده است. او قبلا در تیم تورنتو آمریکا بازی کرده است. 20 سال دارد. برایش آرزوی بهترینها را می کنم. در تیم جدیدش امیدوارم موفق باشد.

وی درباره خدمت سربازی عالیشاه گفت: امیدوارم خدمت سربازیش را به خوبی پشت سر بگذارد.برایش آرزوی موفقیت می کنم.

برانکو در پایان درباره اردوی سرخپوشان تهرانی و برگزاری بازی دوستانه گفت: هیچ برنامه ریزی نمی توانیم بکنیم که تیم ملی به اردو می رود یا خیر. تیم های اروپایی هم معلوم نیست می آیند یا خیر. با توجه به سال نو میلادی هیچ چیز مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)