بازی ایران – برزیل و خداحافظی باقری

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باقری یک چهره ویژه در فوتبال ایران است و مردم باید همیشه به او احترام بگذارند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برانکو از جمله مربیان خارجی کار کرده در فوتبال ایران است که هنوز هم از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای در میان فوتبالدوستان ایرانی برخوردار است. در آستانه دیدار دوستانه ایران – برزیل و خداحافظی کریم باقری از فوتبال ملی در این بازی، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با برانکو نظر او را در مورد این دو اتفاق پرسید.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران درباره این بازی گفت: این بازی از لحاظ فنی صد در صد به سود ایران است و صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در پایان بدست آید، ایران برنده این بازی خواهد بود. پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، این بازی می‌تواند برای ایران سکوی جهشی برای موفقیت در این بازی‌ها باشد.

 

برانکو در مورد خداحافظی کریم باقری از فوتبال ملی نیز گفت: او سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارد و از جمله نخستین بازیکنانی است که گام به لیگ‌های اروپایی گذاشته است و خود این حضور موفق برای فوتبال ایران یک افتخار به حساب می‌آید. من از زمانی که مربی تیم ملی ایران شدم نتوانستم مدت زیادی را در کنار باقری باشم ولی از همان زمان می‌دانستم که او یک بازیکن تمام نشدنی و اخلاق در فوتبال ایران است. مردم ایران باید همیشه به خاطر خدمات درخشان باقری به او احترام بگذارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)