پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران را در فصل نقل و انتقالات درک می‌کنم.

برانکو ایوانکوویچ که امروز جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس دارد پس از برگزاری این جلسه گفت: نگرانی هواداران را درک می‌کنم چون آنها از همه مهم‌تر هستند اما ما هم هر کاری انجام می‌دهیم به خاطر آنها است. با این حال آنها باید بدانند که در فصل نقل و انتقالات عکس‌العمل‌ها به سادگی نیست.
 

سرمربی پرسپولیس در ادامه به دشواری‌های فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و افزود: باید توجه داشته باشید که شرایط در فصل نقل و انتقالات دشوار است و در این فصل بازیکنان زیاد با امیالی متفاوت و مختلف هستند. در حالی باید اقدام به جذب بازیکن کنیم که باشگاه بودجه آنچنانی در اختیار ندارد. شنیده‌ام در روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد و بنده به شخصه به دو سه روز آینده امیدوار هستم که اوضاع بهتر هم شود.

برانکو در مورد حضور سید جلال در پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکن در لیست او وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما 4 مدافع داریم و لیستمان برای حضور مدافعان پر است و جای دیگری باقی نمانده است.

وی در مورد بحث حضور دروازه‌بان در پرسپولیس گفت: یکی از مباحث اصلی در جلسه امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد همین بحث حضور دروازه‌بانان است که می‌خواهیم در این مورد به جمع‌بندی برسیم.

 وی در خصوص اینکه چرا اردوهای پرسپولیس لغو شده است، گفت: اینکه اردوی ما لغو شده، طبیعی است. از آنجایی که بازیکنان ما دیرتر از موعد مقرر دور هم جمع شدند. طبیعی است که اردوی ما با تاخیر آغاز شود. جای نگرانی نیست و در زمان مقرر اردوی خود را برپا خواهیم کرد.

 

 در ادامه هواداران و خبرنگاران پرسش‌هایی چون «هافبک بازیساز شما کدام بازیکن است؟»، «برای پست دروازه‌بانی چه بازیکنی را جذب می‌کنید؟»، «سیدجلال حسینی را بیاورید چرا که او بهترین مدافع ایران است» و… پرسیدند که برانکو تمام این پرسش‌ها و اظهارنظرها را با بیان این جمله که باید به جلسه بروم چرا که منتظرم هستند بی‌پاسخ گذاشت و جمع افراد حاضر مقابل باشگاه را ترک کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)