پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش برای دیدار مقابل سایپا باید انتظار دیداری سخت را داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ یک روز پیش از دیدار پرسپولیس – سایپا در هفته ششم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: بالاخره بعد از توقفی که به خاطر برنامه تیم ملی در لیگ به وجود آمده بود، دوباره به مسابقات بر می‌گردیم. البته ما یک بازی با پیکان در قالب جام حذفی داشتیم که مقابل یک تیم خوب بازی کردیم و چیزی که در این بازی برای ما بیش از هر چیز حائز اهمیت داشت، رسیدن به پیروزی بود که به آن دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تیم سایپا و دیداری که شاگردانش باید فردا مقابل این تیم برگزار کنند‌، افزود: دیداری که فردا مقابل سایپا داریم، نیازی به توضیح من ندارد، چون مطمئناً باید انتظار یک بازی سخت را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: سایپا تیمی است که بازیکنانش در چندسال گذشته به صورت مستمر در کنار هم کار کرده‌اند و در فصل جدید هم بازیکنی مانند نکونام به این تیم پیوسته است که نیاز به معرفی ندارد. از طرفی کادرفنی این تیم هم در چند سال گذشته تغییر نداشته است. سایپا نسبت به سال گذشته سبک بازی‌اش را هم تغییر داده است، اما علی‌رغم تمام تعریفاتی که از سایپا انجام دادم هدف اصلی ما در بازی فردا برد است و برد.

برانکو خاطر نشان کرد: آن چیزی که فقط کمی برای ما مشکل ایجاد کرده، این است که بازیکنان ملی‌پوش‌مان فقط یک روز پیش از بازی با پیکان در جام حذفی به تیم اضافه شدند، اما به هر حال ما توانستیم پیش از بازی با سایپا دو تمرین خوب انجام بدهیم و همه به جز حیدریه برای بازی فردا آماده هستند و در کورس رقابت قرار دارند. امروز پس از تمرین مشخص می‌شود که چه نفراتی ما را در بازی با سایپا همراهی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال  مبنی بر اینکه چقدر روی جوانی تیمش حساب کرده تا بتواند تیم باتجربه و مسن سایپا را شکست بدهد، گفت: این یک مسئله واضح است که هم تیم جوان و هم تیم باتجربه امتیازات و مشکلات خاص خودش را دارند، به همین خاطر معتقدم که یک تیم باید ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد. قطعاً تجربه سایپا می‌تواند برای این بازی مهم باشد. فاکتور تجربه می‌تواند در هر بازی نتیجه‌ و سرنوشت‌ساز باشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانی تیم ما باعث می‌شود که مثلاً نتوانیم از تمام موقعیت‌ها استفاده کنیم و در زمان موقعیت‌های گل استرس داشته باشیم. خب طبیعی است وقتی بتوانیم در نتیجه‌گیری خوب عمل کنیم استرس بازیکنان هم جوان هم کمتر می‌شود.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چرا از محسن مسلمان کمتر استفاده می‌کند، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که مسلمان در این مدت بازیکن باکیفیتی بوده و در تمرینات تمرکز داشته است، اما باید این مسئله را ادامه بدهد. بازیکن باید مدام توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. من قبلا بارها گفته‌ام در حال حاضر طارمی، عالیشاه، احمدزاده و نوروزی نسبت به مسلمان اولویت دارند، ضمن اینکه برخی دیگر از بازیکنان هم مانند علیپور، کمندانی و کفشگری خوب هستند. با این شرایط خیلی ساده نیست که بخواهید در ترکیب اصلی قرار بگیرید، پس هر زمانی که این فرصت به بازیکن رسید باید از حداکثر توانش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا ترکیب خط دفاعی‌اش را شناخته یا خیر، گفت: قبلاً هم گفته‌ام که در ابتدای فصل در خط دفاعی چه مشکلاتی داشتیم، خیلی از بازیکنان ما در این خط جدید بودند و برخی‌ها هم که دیر به تیم اضافه شدند، از طرفی محرومیت‌ها هم باعث شد که نتوانیم در خط دفاعی و حتی دروازه‌بان ثبات داشته باشیم، چون اصلاً دروازه‌بان اول‌مان را نداشتیم.

وی ادامه داد: اومانیا و ماریچ دیر به تیم اضافه شدند و نورمحمدی هم محروم بود. با وجود این مشکلات انتظار داشتیم که در شروع فصل در خط دفاعی به مشکل بخوریم و این مسئله هم طبیعی بود، اما حالا توانسته‌ایم کم‌کم در خط دفاعی به استاندارد برسیم و ثبات لازم را داشته باشیم. خط دفاعی ما در آینده بهتر هم می‌شود. با این وجود فردا باید مقابل سایپا‌یی به میدان برویم که یک باشگاه منظم بوده و مشکل خاصی هم نداشته است.

برانکو در خصوص مصدومیت وحید حیدریه در اردوی هلند و اینکه کمیته پزشکی فدراسیون اعلام کرده است دیگر حیدریه را زیرنظر نمی‌گیرد تا درمان شود عنوان کرد: متأسفانه پیش از اعزام تیم امید به هلند هشدار داده بودیم که حیدریه مصدوم است و اگر در ایران بماند بهتر است، اما حیدریه مجبور به اعزام شد و 10 روز هم از مراحل درمانی خود و هم از پرسپولیس عقب افتاد. الان نه تنها حیدریه بلکه پرسپولیس و تیم امید هم دچار مشکل شدند و قطعاً این بازیکن برای بازی بعدی تیم امید هم آماده نمی‌شود. البته ما برای حیدریه برنامه خاصی داریم، اما آن چیزی که ما را ناراحت می‌کند و می‌ترساند این است که شاید حیدریه تا نیم‌فصل نتواند برای پرسپولیس بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)